24/3/08

Fi de les vacances + Fotos

Ja s'han acabat les vacances. Han estat dies per reposar, per dormir les hores que toca, per passejar, per quedar amb els amics,... i això era el què més necessitava.

Ara bé, he de reconèixer que estic tant acostumada a estar sola i fer la meva que veig que em costa estar amb gent. Algunes converses em superen i no puc. No tenen la culpa elles, però entre que jo estic espessa i elles que tenen cada tema de conversa que és massa, bueno!!!...com ara lo fabulosa que és la Termomix i vinga a explicar receptes, que no faré mai, perquè no sóc bona cuinant i a més quan ho explicaven jo tenia el cap ves a saber on... Intento concentrar-me i em dic: -nena, pari atenció, homeeee! Sí, sí, dos minuts màxim.


Aquestes són les amigues del meu poble natal. Són molt maques, però viuen més ràpid que jo. Quan jo em plantejava què estudiar, elles ja treballaven; quan a mi em feia il.lusió treure'm el carnet de conduir, elles pensaven en fer-se una casa; quan jo volia anar a viure a un pis elles ja estaven casades;... ui, no les atrapo...


Aquests dies m'he endut la càmara amb mi i m'he dedicat a tirar fotos. Aquests no tenen relació entre elles, però les he trobat curioses i tenia ganes de penjar-les. Aquí van...


Fa uns dies la tramuntana típica de la terra on visc va fer caure un arbre sobre aquest cotxe. Això no fa cap gràcia, però em fa pensar en lo "gafe" que sòc (no ho sabeu però sòc moooooolt "gafe") i el què li va passar al meu ex-cotxe que com que no li havia ensenyat a nedar un dia es va ofegar en una riera... Una tragedia :( ja ho explicaré un dia.




Aquesta foto és perquè la casa Intimissimi us fa saber nois, que tot i el fred que fa, ja és Primavera. Ostres m'han fet riure!









I aquesta és la meva foto preferida. Ès de la botiga Hello Kitty de Platja d'Aro i us asseguro que té molt èxit l'anunci, no sé si aconsegueixen dependentes, però molta gent parla de l'anunci. Guay oi???

7 comentaris:

DooMMasteR ha dit...

Tot passem per fases d'apalancament i eufòria. No pateixis per què no tinguis tantes ganes de sortir... A més, en una conversa sobre les termomix crec que desconnectaria abans que tu ;-)

M'agrada la foto del cotxe i l'arbre XD

Finestreta ha dit...

Les fotos boníssimes (bé, la 2a i la 3a!)!

Això que dius que et passa amb les amigues... Jo crec que a tots ens passa a temprades, no tots evolucionem igual, i de vegades et passen coses que et fan sentir més proper o més llunyà dels teus... Però això va i ve, ja veuràs! :)

(Jo també estic en "apalaquins mode")

peperines ha dit...

tots tenim epoques de tot,sencillament es fer el que et demani el cos,pasam receptes de la termomix...ah?i on dius que venen aquets calçotets tant xulos?

ddriver ha dit...

quin mal l arbre aquet eh?i els calçotets tambe,animat i de festa,jo no he parat gaire aquets dies,cada dia era nadal

Nits ha dit...

DOOMMASTER: Quan vaig tirar la foto del cotxe al meu costat hi havia fotògraf del Punt de Girona. La seva va sortir a la portada del diari de l'endemà. Era xula!!!

FINESTRA: Apalanquins mode, vale, ja tinc definició pel meu estat d'apalancament. M'agrada!!!

PEPER: Suposo que són èpoques, però intento obligar-me una mica a fer coses, perquè veig que em costa i sinò em tancaria tot el dia a casa i no pot ser... Receptes Termomix no vaig escoltar ;P i calçotets Intimissimi, però no crec que a la Dolça li agradesssin, bueno, això sí segur que riurieu molt!!! ja explicaras, je,je,...

DDRIVE: Doncs li va quedar un cotxe guapo, guapo,...sort que no hi havia ningú dins. Ès que la tramuntana quan s'anima ve a fer mal. Suposo que aquests dies de festa tens més feina que mai.

instints ha dit...

Em quedo amb la foto 1. No per lo curiosa sinó per la història que tinc ganes que expliquis que se't va endur a la riera. Què vas fer? com es va resoldre?

Per cert, he començat l'assignatura d'anglès, en breu l'explico al blog!!!

Ah, i lo del post, tranqui amb les colegues, a mi tb em passa, simplement són camins diferents, i ara jo tb prefereixo quedar-me a casona al sofà jeeje. Es qualitat de vida...

Nits ha dit...

INSTINTS: Ui l'història del cotxe que no sabia nedat és molt xunga i trista,...pobret com feia glup, glup,...ja ho explicaré.
Ja tinc ganes de veure com evoluciona el teu english,...Sort!!! ens veiem!!!