9/3/08

...i comencem amb una Festa !!!!!



Uoooola! Benvinguts al meu New-Blog!!!





Començarem amb una Mini-festa-virtual. M'agradaria dir que és per celebrar que tot va de conya, però encara no és així, tot i que mica en mica les coses es van calmant dins meu.

Però si escric és perquè puc tornar a pensar que fa un temps no podia, el meu cos no em deixava i em tenia en caiguda lliure.

Vull començar amb alegria. Segurament els pròxims post seran una mica més xungos perquè transmetran com he estat. Però ara sols importa una cosa: seguir caminant endavant i pel camí sols parar a recollir somriures i les coses bones que hi ha.

Doncs res, ara toca Festa. És rara perquè es virtual i no sé com muntar-la, je,je,... però tenia ganes de començar així...



INSTRUCCIONS PEL QUI VULGUI APUNTAR-SE A LA FESTA:

1- Agafar una cervesa, o dues, o tres.... (això sí, cadascú de la seva nevera, Sorry ;P)

2- Escollir una cançó, la que vulgueu que us faci sentir alegria. (Si voleu la podeu dir i també la DJ de la festa que sóc jo, també me la posaré a casa)
3- Posar el volum a tota candela!!!!!!!!

4- .... i disfrutar encara que sols sigui pels 3 ó 4 minuts que duri la cançó!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jo escullo aquesta, és una cançó de principis dels 60 que l'han tocat varis grups, i toqui qui la toca em fa sentir viva.





Gràcies per venir. Us he trobat a faltar!!!!!!!!

Nits.





18 comentaris:

peperines ha dit...

eiiiiiiiiiiiiiii
Soc el primer en arribar?
jaja
Quina alegria mes garn,nosaltres si que et trobavem a faltar .
S´ET LLEGEIX MES ALEGRE i aixo em fa feliç veuret millor.
Festa festa jo porto dos beers!!i un disc que tenia a un reco d´un armari
http://uk.youtube.com/watch?v=3v6MBHpzZg8

instints ha dit...

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Que guai, que xuli, que xupiguaiiiii!!!! Ueeeeeeeeeee!!!
No cal música, si hi ha bona companyia en akesta super festa!!!
M'ho estic passant molt bé!!!
Saps què, m'has donat una molt bona notícia nits, i molta energy (sóc fan de fama jejeje)!!!

Ens veiem per aki!!!

Jo em quedo ara amb I'll will survive!!!

Finestreta ha dit...

Holaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Que xulo el blog nou, em recorda a Sex and the City!!!

DOncs vinga, tornam-hi, ara t'enllaçaré al meu blog!!!

La meva cançó? Un clàssic, però sempre sempre em dóna energia!!! És aquesta: http://www.youtube.com/watch?v=s0WAW6ATXlU

Estic impacient per lelgir-te més! ;)

harmonia ha dit...

hola!!!!
espero que serveixi la meva compta de blogger...
Jo porto un suc de poma per prendre i cançó ... Deixa'm pensar...Posaria "The right time" dels The corrs. Porta positivitat , i no ho dubtis, ara és el millor moment per a obrir el nou bloc!!!
Aquí hi escriuràs pàgines maques de la teva vida.
abraçades cibernètiques,
xitus.

Dessmond ha dit...

Està bé que la cosa comenci amb una farra. Sobre tot avui, que la necessitarem, després de veure com aniran els resultats electorals.

Nits ha dit...

Moltes gràcies per venir!!!!!

Ui, m'he divertit molt escoltant les vostres cançons :P i m'ha encantat tornar a llegir els vostres comentaris. M'ha portat una estona de bon rollo.

Thank u!!!

peperines ha dit...

ja s´acabat la festa? jo no vull marxar....per
http://uk.youtube.com/watch?v=u5HRzaOFhec&feature=related

perdedor ha dit...

Niiiiiiiits!!!

Òstia, bentornada! Molt bentornada!

somiador ha dit...

ep nits! quina il.lusió veure't de nou activa per la xarx@! veig que també has desistit d'utilitzar blocat eh!! Bé, et tornem a posar a la llista de blocs d'interès!

Una forta abraçada!!

Bobbin ha dit...

Hola!!! Jo faig del típic amic que arriba tard a una festa perquè no se n'havia enterat malgrat s'ho havien avisat... Espero que la festa continui almenys una estoneta més per no semblar també el típic amic que s'ha quedat ballant sol cervesa en ma i donant pena...

Me'n alegro molt que hagis tornat! Ja te vaig dir que ser blocaire és una petita malaltia que portem tota la vida, no és tan fàcil deixar de ser-ho! I ja saps que aquí hi ha molta gent que te segueix!

Una llàstima que no segueixis a bloc.cat, però per altra banda una alegria... perquè porta molts problemes!

Aguardaré els teus posts i quan pugui actualitzaré el enllaç que te tenia guardat... Amunt Nits!

Nits ha dit...

Sou molt guays del paraguay!!!!

PEPER: Ostres aquesta cançó feia moooolt que no la sentia. Em recorda quan la meva tieta em duia a un club d'amigues i m'ensenyaven a ballar. Xula, xula!

INSTINTS: Tu si que ets xupi, diria més xupidilupi!!! I la cançó realment no és un himne, sinó l'himne de tornar a començar.

FINESTRA: Tens raó, he mirat masses episodis i m'ha afectat l'inconscient. Desitjo un molt Bon Dia per tu!

XITUS: Qué és això d'un suc de poma??? Que no és una festa light per adolescents, je,je. Bueno i com diuen The corrs, this is the right time...doncs això ara és un bon moment per tornar a arrencar.

DESSMOND: Ja veus vaig preferir muntar una festa abans de veure tot aquell espectacle electorar, em posava negre.

PEPER: què va...això no s'acaba aquí....

PERDI: Benvingut!!! I visca la vila del Pingüíiiii, sempre amunt!

SOMIADOR: Sí, he deixat bloc.cat i gràcies per posar-me llista d'interès :P

BOBBINNNNN: sí, sí, que tu ets un pillo, vas a les festes quan hi ha més ambient, je, je,... Aquí mai ningú balla sol, eh... Bueno, jo ara estic dalt d'un altaveu. Està bé perquè no hi ha macarres que et treguin.

Uiiii m'ha fet una ilu que vinguessiu, estic com una cabra, però aquestes coses em fan molt feliç!

vilapou ha dit...

Servidor es porta una aigua amb gas (Antipodes, per exemple) i de música el "Fly me to the moon".
Bentornada!

Tocat del cargol ha dit...

Hola! Nena, és molt xula casa teva. S'hi està molt bé. Problemes d'última hora m'han impedit assistir a la festa... res! Una birra i un xic de silenci que els nens dormen. Sento alegria al saber que hi ets!
Salut!!

Nits ha dit...

VILAPOU: Clar que sí tu cuida't i beu aigua amb gas, je, je. La cançó preciosa et va viatjar a llocs tranquils i positius. M'agrada!!!

PEP: Shhhh que si se'n desperta un es desperten tots i ara que estan dormint. Beu tranquil la cervesa i Salut!

Eli ha dit...

Hola!
Jo sóc nova per aqui...
Però em ve molt de gust participar...
Per això.... Aqui Va!!!
http://www.youtube.com/watch?v=6aGhUjAdoZE
I es que ...Queden tantes coses a fer...!!!

Espero que ens trobem aviat...

Tentacle ha dit...

M'hi apunto. I escoltaré durant aquest parell o tres minuts d'alegria This Time Tomorrow, dels Kinks http://www.youtube.com/watch?v=dVAB3330jXA (amb un video que no te res a veure).... ^_^

Benvinguda de nou!

DooMMasteR ha dit...

Bentornada!!!!

Em fa moltissima il·lusió!!!! :-)

Nits ha dit...

ELI: Benvinguda a la festa!!! Hi ha moltes coses a fer i tant que sí i ara és un bon moment per fer-les totes, una per una. S'intentarà. Ens veiem!!!!

TENTACLE: Hello again!!! M'alegra tornar-te a llegir. La cançó és preciosa, no l'havia sentit i l'he traduït. Dóna força, perquè tal com diu...qui sap on seré demà a aquesta hora!!!

DOOMMASTER: Un plaer tornar-te a veure. Gràcies per venir. Ens anem veien!!!!!