18/3/08

Pensaments en un dia de festa





Aquest dies de festa se'm han posat molt bé. Noto que tot el què va passar fa més d'un mes va quedant cada vegada més lluny. No han tornat les crisis d'angoixa i això em fa estar animada. També m'hi ha ajudat molt el medicament, però l'important és que no s'han repetit, perquè m'espantaven molt.


Ara torno a tenir ganes de fer coses que abans no tenia ganes de res. Per exemple, ordenar. Diuen que la casa és un reflexe de la persona, o de l'ànima,..doncs cada cop que entrava jolin...hi ha havia un caos, clar el mateix caos que al meu cap. Doncs per arreglar això aquests dies m'he dedicat a l'apassionant món de la casa. Potser ordenant la casa se'm ordenen les idees... No crec, però bueno...


Ahir fins i tot vaig baixar a IKEA a comprar coses, empesa per el gran eslògan de la firma..."redecora la teva vida" i au, em vaig comprar unes quantes coses que necessitava (vale, la majoria trastos), però estic contenta perquè per 69 euros al CONFORAMA vaig trobar un escriptori que m'anirà de conya. Ja que l'ordinador estava en condicions infra-humanes, pobret. Us ho recomano.


O sigui, que així anem.... Quan acabi aquest post he d'anar al gimnàs. No sé si recordereu que m'hi vaig apuntar fa 2 mesos. Doncs amb tota la història hi he anat 0 cops. Diu el metge que m'anirà bé,a part hi he d'anar per un altra problema que tinc, algun dia en parlaré, però em fa una mandra. Però ara que vaig estant més animada m'he de proposar fer coses, sortir, conèixer gent,... i no tant quedar-me a casa, perquè a mi no em va bé.








Però avui volia dedicar unes línies a Instints (http://gatetambturbo.blogspot.com/ ) Ella amb les seves paraules ha demostrat que és una persona sensible, però molt lluitadora i em cau bé. Li vull, o et vull desitjar que et recuperis ben aviat, i saps crec que ara començarà una bona època per tu, plena de coses millors.

Aprofito, també per agrair-te públicament els teus comentaris de suport des de quasi l'inici del meu bloc. Potser hi ha persones que els comentaris són sols això comentaris, paraules, però per mi han estat molt importants en una època on m'he sentit malament i sola. També t'agraeixo el "premi" sobretot perquè ja havia tancat el bloc i et vas recordar de mi. Aquell dia jo estava molt trista i veure que algú pensés amb mi em fa arrencar un somriure. Mil gràcies!!!!!!



(a la resta de persones també i m'hen recordo de cada una d'elles, un dia també penjaré un post agraint-ho. Bé i les fotos ja veus, un gatet que ara no tè turbo, però tindrà...i nosaltres que seguim apoiant-he.)

6 comentaris:

Finestreta ha dit...

Doncs jo també crec que el gimnàs t'anirà bé... A mi em va d'allò més bé nedar, després sóc una altra persona!

Per cert... T'has trobat els pintes que vas comentar una vegada en un post?

Poc a poc tot es va posant al seu lloc oi, o m'ho sembla a mi només?

instints ha dit...

M'alegra llegir aquestes paraules, i les anteriors. I m'afalaga el què dius de mi. Però si per un moments o varis et vaig poder ajudar, doncs sàpigues que aquí tens una amiga més, que hi pots comptar. Tots tenim els nostres moments, i en els baixos ens necessitem. Gràcies a tu, també per regalar aquests escrits tan purs i transparents, per ser-hi també quan no tenies bloc i per quan el tenies. M'encanta que estiguis millor, i ja veuràs, mica a mica, tot es posarà on toca.

Mil petons!!!!
artistaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nits ha dit...

FINESTRA: Ui ja t'explicaré del gimnàs que hi ha personatges que tela!!!!, je,je,... i sí crec que les coses es van posant al seu lloc i torno a ser jo.

INSTINTS: Bueno, a recuperar-se ben ràpid que sense tu baixarà el nivell de futbol de la meva ex-comarca i això no pot ser. Força!!!!

Xitus ha dit...

M'agrada sentir que tot va endavant i tot es va calmant :)

Excel·lents notícies. Estic orgullós de tu de que hagis reobert el bloc!!

Un petó.

peperines ha dit...

no saps com m´alegre llegir aquet post,de veritat,es el que mes feliç m´ha fet de tots els que t´he llegit...clar que si endevant a sortir i coneixer gent,qui sap potser ens coneixem per casualitat..;) no t´ho desitjo aixo no,pobreta ara que estas be..
En serio m´has alegrat el dia,avui m´hi poso jo tambe amb la casa,i tots els dies de festa que tinc feina,ja mirare aixo del conforama..

Nits ha dit...

XITUS: Mica en mica, suposo que tot s'anirà arreglant. Necessitava que tornés la calma. Salutacions!!!

PEPER: Clar que sí, a ordenar la casa... bé, jo amb això de posar escriptori nou no sé si l'he ordenat o desordenat, perquè ara tinc caixes fins i tot al WC. Crec que ha set pitjor :P, però va bé fer canvis.