28/3/08

Dani Flaco!!!!!

Camí de casa, conduint
la música sonava de fons...
ja fa mooolt
i ho recordo com si fos ara
primer em va atrapar la seva veu rasgada
després l'increïble poesia
punyalades de realitat a cada estrofa
ostres com sonava...
zero de "ñoñeria sensiblona"
Vaig parar el cotxe
al costat de la carretera
pensava que no dirien el seu nom... Dani Flaco


Música que no sé què té però arriba. Aquest passat febrer va sortir "Fuerzas de Flaqueza" i alerta que enganxa.
Avui al ser divendres aniré de rollo DJ, però tu, és que m'agrada aquest cantautor. Sabina tremola!!!!

http://www.myspace.com/daniflaco

(boníssimes totes però la ley del último trago, y llegó la primavera i veinte años despues, tenen molta "garra",...bueno, ja em direu????)

Bon cap de setmana i feu bondat !!! ;P

9 comentaris:

DooMMasteR ha dit...

Igualment!! :-)

Pere Vilanova ha dit...

Ei quina gràcia veure que recomanes el Dani Flaco, no fa gaire vaig tocar en un concert seu, la veritat és que és molt bon tio i sempre m'està donant ànims a tirar endavant, si no fos per ell, segurament ara no continuaria escrivint,

Ell sempre em diu que sóc massa romàntic, però vaja, que aquesta malaltia es cura amb els anys, en fi, temps al temps, jj,

una abraçada!

instints ha dit...

Doncs com que és una recomanació teva,l'he escoltat. No el coneixia, ni n'havia sentit a parlar. I he de dir que m'ha agradat aquesta veu trencada que té, i la lletra i el to. Molt bé nits!!!! jejeje

Petons i cuida't!!!

Nits ha dit...

DOOMMASTER: Una abraçada ben forta Doom!!!!

PERE VILANOVA: Ostres, que coneixes en Dani??? Guauuuu. Doncs si et diu que continuis escrivint, ja ho saps, Endavant!!! Massa romàntic??? Mai s'és massa romàntic Pere!!! Una abraçada!!!

INSTINTS: M'alegra que t'agradés. El trobo increïble i crec que una veu així i una poesia com la seva m'agradaria que l'escoltés tothom. Trobo que val molt la pena!!! Cuida't princesa!!!

Tocat del cargol ha dit...

No sé qui és (cara vermella de vergonya de què pensaran d'aquest paio que no sap qui és el Dani Flaco!) i ja em baixaré música seva i quan l'hagi escoltat ja et diré el què...el quan ja no t'ho asseguro...bona nits!

Pere Vilanova ha dit...

Sí, sí que coneixo el Dani.
Tinc la sort de pertànyer al mateix món de cantautors que ell; els cantautors de l'Astrolabi, que és un bar de Gràcia on anem els cantautor de tot Barcelona i voltants,

una abraçada i gràcies pel suport!

Pere Vilanova ha dit...

per cert!

faig un link del teu bloc al meu :)

Nits ha dit...

TOCAT DEL CARGOL: Espero que t'agradi, és una poesia molt de carrer, de barri, de realitats de la nit o com diu Dani (de noches pendencieras). Salut amic!!!

PERE VILANOVA: Gràcies per lo del link!!! A veure quan em poso jo a linkar, je,je,... Ens anem veient Pere, una abraçada!!!!

somiador ha dit...

no el conec pas, però sembla que es tracti d'un cantautor oi? Ja els tenim ben reconeguts en gral als cantautors? O encara pesa més això dels grups musicals?