20/3/08

Una de tantes nits...

Avui no ha esta un mal dia. Segueixo sentint-me més tranquil.la i cada dia que passa em veig més alegre i notant que tot s'envà. Però volia fer una petita foto, en paraules, d'una de tantes nits de fa un temps....una de tantes nits que m'han portat a no estar bé,....










Les dues de la matinada...
i bufava l'última vela de les dues que havia posat a la taula,
el sopar ja era massa fred
i tu sense trucar...
A la tele ja feia més d'una hora que havia acabat la pel.lícula que volies veure
i jo seguia mirant el rellotge esperant quan tornaries.

Sola, pensant i tornant-me boja
de tant donar-hi voltes
què fas? per què no arribes? en quin lio t'has ficat?

...I sona el mòbil. Un missatge. I el cor encara se'm para després de tant de temps.
Diu: "no m'esperis desperta, això s'ha complicat. t'estimo"
Hòstia!!! Puta feina!!!! Tiraria el mòbil contra la paret, però de què em serviria...
i responc: "Ok. no passa res, Bona nit!!!"
però si que passava i molt,
un altra revés més. I ja masses nervis per poder dormir.


M'aixeco i miro per la finestra,
i cau una llàgrima al mirar que hi ha un món fora d'aquestes 4 parets
un món que segueix girant i girant
i jo estic aquí tancada, esperant i esperant a algú que ja viu i que és feliç així,
mentres jo no ho sóc.


I com cada nit li deixava una nota dient-li amb 4 línies que l'enyorava
i com cada matí rebria una resposta, però que no em seria suficient
perquè aquest no era l'amor que ens vam prometre un dia, de ja fa temps....

7 comentaris:

Xitus ha dit...

El que no hem de perdre mai és la dignitat. Tenir cura de nosaltres, i no demanar peres a un pomer.

Nits, dilluns tindràs una resposta, ok? Fins llavors no podré entrar al correu.

M'alegra sentir que estàs més tranquil·la, ara tot és seguir en aquesta línia. Jo t'imitaré ;)

ddriver ha dit...

ostres noia anims e intenta solucionar aixo,que no anem be aixi.

Nits ha dit...

XITUS: Hey xitus, saps jo creia en el què feia, creia en ell i vaig deixar molt per ell (igual ell per mi) però no li puc demanar que deixi una feina que estima.

DDRIVER: Bueno, ja es va solucionant mica en mica :P Parlo en passat, vull anar-ho arreglant tot, però ha costat. Una salutació!!!!

peperines ha dit...

Em de mirar endevant,com estas fent i allo ja esta,anims bonica

Nits ha dit...

PEPER: Clar que sí, hem de mirar sempre endavant, però de vegades quan mirem endavant tot ens fa pensar en el nostra darrera. Marca i fa mal. Tu sé que ho comprens també ho veig en els teus escrits que costa oblidar a qui estimes?

Finestreta ha dit...

Doncs sí... de vegades no tots volem o necessitem el mateix en aquesta vida...

I segurament quan us vau "prometre" l'amor, no ereu en aquesta situació, i tampoc us podíeu imaginar que hi seríu, i tampoc sabíeu com podríeu reaccionar...

Vinga ànims que ja ha passat el pitjor...

Cesc ha dit...

Que no es repeteixin akestes nits i res de l'infern, que diuen que el sol surt cada dia, sinó surt i mira com surt i et sentiràs millor en nits com aquestes, t'ho diu un expert :p