26/5/08

Meme

En Xitus (www.calaixdetardaboirosa.blogspot.com) fa uns dies em va passar aquest Meme. Aiiii, a veure si em poso les piles i faig els deures que devia el Meme i contestar-vos per uns Premis que em vau donar. Eiiii que m’enrecordo, ho prometo :P però és que he estat, bé no sé massa on he estat, i ara vaig aterrant i miraré de respondre’ls. Uiiiii espero que em perdoneu, soc un disaster :P




1.- Agafa el llibre que tinguis més a mà, vés a la pàgina 18 i ves a la línia 4: Ostres això té algun interès,...ai quina gràcia, je,je. Ès el mini-diccionari d’anglès: ambiguo, a. Adj. Ambiguous

2.-Si estires el braç dret, què pots tocar? El ratolí

3.-Quina és la darrera cosa que has vist per TV? Un troç de bola de drac, aquest matí.

4.-Sense mirar, quina hora és? Les 7
5.-Ara mira..., quina hora és? Les 7:12 (ui, que jo a les 8 he de ser fora, ja puc còrrer)

6.-Tret de l’ordinador què sents? Música i em sembla sentir la pluja que torna a caure.

7.-Quan temps vas passar fora de casa el dia que vas estar més estona al carrer? Ui, al carrer?? No tinc ni idea.

8.-Abans d’escriure al bloc què feies? Contestava mails

9.- Què portes posat? Per Dèu quines preguntes...

10.-Te’n recordes de què has somiat? Avui no , i millor que no, somio cada cosa que fa com por.

11.-Quanta estona vas estar rient la última vegada que vas riure? Aquest migdia a la feina, feia temps que no reia així, un Psiquiatra (com no??) que ens ve a fer supervisions de casos m’ha dit que m’havia vist en una platja que es diu el Crit (que no conec de res) i m'han dit que era nudista, per favorrrr que no he anat mai en una platja nudista, i què coi hi feia ell??? ja li he dit que la pròxima vegada que em vegi que em vingui a saludar, perquè us juro que no era jo, però no plovia aquest cap de setmana com per fer nudisme??? (feia temps que no reia tant, és que és un senyor que sembla en Rajoy i no me'l imagino...madre miaaa)

12.-Què hi ha a les parets de la teva habitació? Una foto del crit de Münch i un quadre que va fer el meu pare.

13.-Has vist res d’estrany últimament? Home, a part que em veuen a platges nudistes, no.

14.-L’última pel.lícula que has vist? La que feien ahir a la primera Van Helsing :P

15.-Si poguessis ser multimillori de la nit el dia, què compraries? Em faria sòcia capitalista de la meva empresa i la següent setmana marxaria a fer una volta al món, durés el què durés. Potser pararia a un país a complir-hi un somni.

16.-Alguna cosa sobre tu: ???

17.-T’agrada ballar? M’hauria agradat dedicar-m’hi professionalment, però per un problema que vaig tenir, era impossible.

18.-Què penses de’n Geoge Bush? No vull ni parlar-ne, tinc fe amb l’Obama.

19.-Imagina que per reacció espontània tens una nena, quin nom li posaries: Sense dubte Sara
20.-Imagina que enlloc d’una nena tens un nen? David

21.-T’agradaria viure a l’estranger? Sí. No sé sap mai, potser aviat...

22.-Què t’agradaria que et digués Déu quan arribessis al cel? -Mira que és xulo tot això!!!!! i hi ha els avis, el tiet, la Margarita i la nena,....que estaven preparant una festa per celebrar que arribaves. Del què ha passat no vull que em parli, voldria que fos millor.

23.-Indica a 5 persones per fer aquest Meme: Uiiii, com que segurament ja l’ha fet tothom, perquè jo he estat a la lluna, convido a qui s'animi a fer-lo.

8 comentaris:

mi ha dit...

siii, estic fent el CAP! ejeje...
la resposta que més gràcia m'ha fet de les que has donat ha estat la del diccionari.. ajjajaja ODIO l'ANGLES!!! non e il mio forteee!! JEJEJE
et felicito pel MEME, t'ha sortit prou curiós!
un petóo

ddriver ha dit...

En Rajoy fa nudisme???uixxxxx

DooMMasteR ha dit...

Bon meme!
Encara que això de fer-te socia capitalista... Uff! Hauries d'anar a unes reunions molt aborrides :D

Josep Lluís ha dit...

Curiós, m'ha fet gràcia el MEME...

Nits ha dit...

Aiii sou molt macos per llegir-vos aquestes coses ;P

MI: Va Mi, que aviat ja hauras acabat amb el CAP i fora nervis!

DD: En Rajoy no crec, però es veu que el Psiquatra sí. Ei no tinc res en contra, però a mi no m'agrada gens.

DOOM: No sé si d'això se'n diu socia-capitalista, però faria una injecció de diners, i proposaria ampliar en algunes àrees que no queden ben cobertes.
Elles han confiat en mi i jo crec en el seu projecte, treballen molt bé.
Ara, els deixaria els diners i bye, bye,...ja tornaria,..res de reunions, fins la tornada.

JOSEP LLUÍS: ;P Una salutació!!!!

Nauzzet ha dit...

Jejejej, he rigut amb el MEME, molt bò lo del psiquiàtra

instints ha dit...

jejejejje, que xuloooo!!!

somiador ha dit...

què tenen en sí les Memes que estan ultimament tant de moda??