15/5/08

Una bona notícia

Ai, avui hi ha bones notícies per aquí. Home, que ja tocava, eh????. Al.leluia, alabem al Senyor que per fi tinc una cosa positiva a explicar !!!!!!


A veure, aquí va la notícia, ....doncs, mmmm, aaaaaaaa, ...ai sóc molt burra i ara no sé ni com explicar-ho. És que m’ha fet tanta il.lusió que no sé per on començar. Va, res,em centro i ho dic. Doncs que abans d’ahir em van demanar si podia escriure el Pròleg d’un Llibre.

Em va fer molta il.lusió per la persona de qui va venir i perquè crec molt en el projecte, i clar, vaig acceptar encantada de la vida i al.lucinada, també. I mira això m’ha dut alegria, tra-la-ra tra-la-ri,...però també m’ha fet sorgir una gran pregunta: - Què coi es posa en un Pròleg????
Per ser franca, jo quan llegeixo un llibre vaig molt al gra i passo de llarg el pròleg...o sigui que ara per “listilla” no sé què s’hi escriu..... ui, si s’entera d’això no m’ho deixarà fer. ;P

Bé, ja tinc alguna idea del què hi escriuré, ara he de mirar si això pot encaixar en el què és un Pròleg. O sigui, que ja tinc feina!
Però encara tinc moooooooolt temps per anar-hi pensant. El llibre tot just està en els seus inicis, sóc jo que sóc molt impulsiva i vaig molt ràpid a dir-ho, ai mira, m’ha fet ilu. Doncs això, ja ho he dit..
I ara podem somiar i imaginar, per exemple el Sant Jordi de l’any que ve.... Sí, sí, ja ho veig...no tindrà res a veure amb el d’aquest any que no va ser bo, qui sap potser per l’any que ve em demano un dia de festa i me’n vaig a passejar pels carrers de qualsevol ciutat del nostra país, notant aquell sol que comença a escalfar de primavera, i sentint l’olor de les roses a les paradetes,.... mentre camino i acompanyo els meus passos amb un enorme somriure al veure el seu llibre en alguna d’aquestes parades i parant a la gent i dient, eiii que el pròleg l’he fet jo, voleu que us firmi en algun lloc. Sí, sí, he de demanar un dia de festa ja!, perquè tindré molta feina!!!! (ara m'he flipat una mica :P)




Però, tonteries a part, espero que li vagi a molt bé al escriptor perquè valdrà molt, molt la pena, de veritat. Ja parlaré del llibre més endavant. Eiii quan surti comprareu el llibre, oi??? Please, please que serà molt xulo, ja veureu.



Li vull agrair a l'autor del llibre la confiança que ha posat en mi. Serà un honor fer aquest treball amb ell. Endavant i Força, molta Força!!!!!!!!!!!!!



11 comentaris:

Anònim ha dit...

Això és tot un honor, enhorabona :)

peperines ha dit...

Doncs no sap el que ha fet l´autor aquet,segur que el proleg supera el llibre.Enhorabona.Sera el primer llibre de l´historia que es vendra per el proleg!!
M´alegre molt llegir un post tant feliç al teu bloc.Disfrutau, t´ho mereixes

DooMMasteR ha dit...

Caram! Una noticia així no te la donen cada dia, eh?
Felicitats! :-)

ddriver ha dit...

jodderrrrrrrr aqui hi ha nivell tu!!felicitats!!

instints ha dit...

Les meves enhorabones i felicitats i congratulations!!!! Ho veus? N'hi ha de coses bones,i moltes. Que ens serveixin per sobreposar-nos a les dolentes...no?

Ja diràs el llibre bandarra (amb molt de carinyo el bandarra eh?jejeje)

Petons!!!

Nauzzet ha dit...

L'enhorabona!!! I tant que comprarem el llibre! A més, amb la publicitat que en faràs segur que ens motivaràs a tots per llegir-lo, esperarem impacients :)

Josep Lluís ha dit...

Wow noia, és realment una bona notícia. M’afegeixo a la compra del llibre, un més...

Tocat del cargol ha dit...

Per si de cas jo ja faig cua perquè em firmis el llibre.. vull dir el pròleg!
Ara a.. escriure!!
Salut i molta sort!

diesdesomnis ha dit...

doncs home, es tot un honor que t'hagin demanar fer el pròleg. Més que res perquè la persona en si et tindrà prou ben considerada!! bueno, ara anar fent la feina previa de recerca d'idees per escriure'l eh... ;-)

Eli ha dit...

uaaauuuu!!!!
FELICITATS!!!! AIXÒ ESTA SUPER BE!!!!
Doncs apa... aqui ja tens una compradora del llibre!!!!
Mans a l'obra i molta sort!
petonets

Nits ha dit...

NITS: mooooooltes gràcies a tots pel vostre suport. I tant que us informaré del llibre. Ara tot just comença però us mantindré informats.