17/6/08

Gerro trencat


Tinc un amic que fa una comparació curiosa i que m’agrada. Potser ja l’heu escoltada mil vegades, però jo només l’hi he sentit a ell. I compara les relacions amb els gerros. Diu que un gerro, al igual que una relació (amic, parella,...) pot aguantar moltes caigudes i tornar-se a posar dret, sense perdre la bellesa de la seva forma. Però cal anar alerta perquè en una d’aquestes caigudes es pot trencar i llavors mai més tornarà a ser el mateix. Per molt que intentis unir les seves peces, haurà perdut el què el feia especial.

Doncs jo ara estic en aquest punt, s’ha trencat un gerro en la meva vida. Vàries caigudes i en una d’aquestes, sense que fos especialment diferent a les altres, la relació s’ha espatllat i ha perdut la bellesa, la confiança, que vaig trobar-li quan va començar. El gerro s’ha trencat i no el veuré mai més amb els mateixos ulls. Hi ha qui pot dir que el què ha passat ha estat la gota que ha fet vessar el got,... és igual com ho descrivim, perquè el resultat és el mateix = fi d'una relació: GAME OVER!!!!
,

15 comentaris:

Josep Lluís ha dit...

Quan s'acava una partida amb un Game Over!!!, sempre hi ha un nou Insert Coin!!!, i a recomençar, per molt que ens dolgui haver perdut...
Un petonet.

Gemminola ha dit...

Aquestes coses passen, i fan mal, però també n' aprenem moltes coses al respecte, com ara aquells detalls petits que van minant les relacions, i que no hem de tolerar o passar per alt per que les coses acabin malament. Tant per part nostra com dels altres, per que dos no es barallen si un no vol :)

Encara que no et comento gaire, et segueixo, m'agraden molt les teves maneres!

ddriver ha dit...

a mi em va passar diferent,amb relotges pero el final va ser el mateix,de fet no se encara on es el puto relotge,potser va sobreviure pero no crec que mai ho saptga.
Per cert..algu te hora?
Apa anims!!

peperines ha dit...

Ara no facis l´error que fan totes i anar al todo xino i posar un altre gerro de 1 euro en el lloc del altre,dos dies fa gracia pero al tercer l´esclafaries com el bo

nimue ha dit...

a mi també se m'ha trencat un gerro fa poc. De colp i a miques tan petites que és impossible d'arreglar. Fa mal.

Carles ha dit...

Casum l'olla! Ànims i endavant!

Rita ha dit...

Jo sí que la coneixia, però potser es deia més abans que ara. Com que sóc velleta... ;)
Bonica, encara que faci mal... no creus que et mereixies un gerro nou i preciós? Jo n'estic convençuda!!!
Uns petons!

instints ha dit...

I el cor com està?
Tu com estàs?
Necessites quelcom?

Jo cada vegada em crec més allò que diem: necessites haver-les passat putes i haver caigut moltes vegades, perquè un dia, tot això sigui recompensat. Potser aquest dia encara no t'ha arribat.. amb això, sí així és, pensa només amb una cosa:
viu la vida i aprèn d'allò que puguis aprendre, sense perdre el temps i perden-te en el temps.

Que tinguis bona setmana. ànims!!!

Eli ha dit...

Que dur...
Ho entenc,...
A mi em van guanyar la confiança... i la varen trencar.. Vaig escriure sobre aquest tema, perque em va fer molt mal, i encara ara...(http://somriueselmillorquepotsfer.blogspot.com/2007/08/quan-la-confiana-es-trenca.html)
Es molt dur, però cal aprendre d'això i de molts més cops que et dona la vida!
Ànims!

Tocat del cargol ha dit...

A vegades d'un gerro trencat en pot sortir una obra d'art meravellosa!!!

benjet/trams4 ha dit...

Ànim i endavant, sempre endavant!

perdedor ha dit...

Cauen mil cops i no es trenquen, però poden estar escardats per dins. Llavors, un copet de res, els pot trencar en mil bocins. No hi pateixis més del compte. A qui no li cau mai un gerro, és que no viu, que el té en una vitrina tancat, no el disfruta. Millor viure, no? Amb tot el que comporta.

És curiós. Probablement tots parlem en general, quan estem parlant de nosaltres mateixos.

En fi.

DooMMasteR ha dit...

Em sap molt de greu. Aquest s'ha trencat, però ja trobaràs un que no es trenqui.

Un petó!

xitus ha dit...

Hola nits,

la vritat és que com li deia ara a la Núr, he estat desconnectat de comentar blocs durant una temporada...Però ja hi sóc!!

El que planteges és molt interessant. Jo penso que té força de cert. A vegades aquets gerro es passeja pel voraviu del moble flirtejant amb la llei de la gravetat. També hi ha qui empeny per a que el gerro caigui i després amaga la mà. Sí, és cert, si el gerro es trenca, i després s'enganxa...És més fàcil que si cau, torni a trencar-se. S'ha de saber acceptar que s'ha trencat i que es veuen les "cicatrius" de la trencadissa si es vol mantenir la unitat del gerro, però sovint és un pes massa gran a suportar, i si torna a caure, segurament ja és definitiu. I això aplicat a tot tipus de relacions, d'amistat o de parella, o del que sigui...Jo ho he comentat en base a relació de parella però no estic segur si tu feies el mateix.

Ah, com molt bé diu la bentornada gemminola, "dos no es barallen si un no vol". Em sembla una molt bona frase.

Petonets, nits.

bobbin ha dit...

Probablement, i sent una mica cruel, crec que sempre et lamentaràs de que un gerro de veritat es trenqui, per molt que caigués abans. Però cada "caiguda" amb la parella porta a que cada cop estiguis més preparada per la trencadissa final, i que fins i tot vegis millor que les coses acabin, si es que poden acabar a temps

Jo et dono ànims, perquè el final de un temps és l'inici de un altre, i segur que serà millor. Que siguis feliç és la teva única preocupació.

I si un dia d'aquests tornes a buscar un gerro, que aquest no sigui barat, ni acabi de florero, ni s'esquerdi fàcil amb el pas del temps, que sigui com a tu t'agradi i que sàpiguis posar-lo on només tu vulguis.

Petons!!