23/6/08

Jo sòc així!


Avui volia parlar dels meus plans de la setmana.... Tinc una setmaneta de festa amb la que faré un viatge a Paris (oh lalà!!!!) i també tinc un sopar amb els antics companys de Primària...buuuf, moltes coses que us volia explicar. I ho faré, ho faré...I promise you!!!!

Però hi ha canvi de plans. Ahir em va trucar la Seke (la descubridora del meu bloc) i diu que ho han parlat amb en David i volen respectar el meu espai terapèutic (diu ella, es nota que és Psicòloga), jo crec que la curiositat serà superior i el visitaran, ella potser no, perquè no crec que em sabés trobar (és un crack de la informàtica, ui si em sent :P) , però en David sí.
Bé, en el moment que em senti incòmode parlant d’alguna cosa canviaré de bloc i us avisaré a tots, ok. Però de mentre seguirem. No vull amagar-me, jo sòc així i tinc dies bons i dolents i aquest és un lloc on sòc tal qual.
O sigui que mentre estigui aquí escriuré el què senti, sinó no té cap sentit, oi?

Doncs el què deia, tot i estar millor ahir em sentia així....




Negre. Un estol de foscor cobria el meu darrera...
No miraré. No penso girar el cap.
Tot el què vull està davant.

En aquesta guerra que he acabat hi he deixat un troç del cor i ara estic dèbil. Encara estic molt espantada.
Però quan els Dèus reparteixen Por sempre reparteixen igual quantitat de Valor perquè la lluita sigui justa. I jo que no el trobava i em perdia, dia darrera dia, entra els meus fantasmes, volia convertir-me en un d'ells i que tot s'acabés.

Cant de sirenes com agre-dolç que em cridava i m'atreia.
Volia rendir-m'hi. 2 camins i jo entre ells... però és què sóc covarda i em feia massa por el que portava a la foscor. I vaig decidir que provaria de caminar cap al que m'apropava al sol...

NOTA AL LECTOR/A: ENS VEIEM LA PRÒXIMA SETMANA QUE JO ESTIC DE HOLIDAYS, (elis, elis) FINS AVIAT!!!! UNA ABRAÇADA!!!!

7 comentaris:

ddriver ha dit...

tu sempre el cami que porta a la llum l´altre ni cas.Ho estas fent molt be

Núr ha dit...

Nena! Doncs que vagi de conya aquest viatget a París i ja ens en penjaràs alguna foto!!
Això que et llegeixin coneguts ho has de saber tu, si et ve de gust o no! A mi, la veritat és que tant me fa, perquè al cap i a la fi no dic res que no els digui a ells!

I tu tira cap al sol, dona!, que ja veuràs quin color més maco t'agafen les galtones, i podràs gaudir de la fruita fresca dels arbres, de les flors al costat del camí i d'ombres per aturar-t'hi a descansar!

Rita ha dit...

Pensa sempre només una cosa... qui no t'estimi no et mereix. I això val en tots els àmbits!
Bona revetlla, maca i molt bon viatge a París, quina envegeta! ;)

instints ha dit...

Bon viatge!!! Espero la tornada!!!

Pere Vilanova ha dit...

la veritat és que aquest videoclip sempre em va agradar molt, trobo que està super ben fet ;)

aviam si et deixes caure per algun concert i ens coneixem

una abraçada!

Nauzzet ha dit...

Que vagin mb aquestes vacancetes! Aprofita-ho per descansar, relaxar-te i agafar forces per la tornada! Una abraçada!

benjet/trams4 ha dit...

Gràcies, per fer-me conéixer aquesta cancó. Has triat bé. No ets gens covard, ets molt valenta!