21/6/08

M'han descobert el bloc

Ahhhhhhhhh! avui m'han descobert el bloc!!!!!!!!!!!
Ells són en David (el cantant de Nobadis) i la seva dona.... la meva amiga preferida: la Sequero, ja que hi sóm, doncs els presentem!!!!!

Avui els he anat a visitar a Granollers i parlàvem de mil coses, com sempre, bla, bla,... Llavors m’ha fet gràcia explicar-els-hi que tinc un bloc. He pensat que eren dels pocs que podrien entendre perquè escrivia i com em sentia.
Només sabia la direcció del bloc un amic, a la resta d'amics i gent de la feina ni se'm ha ocorregut explicar-els-hi. Un dia, en un estrany i inútil atac de sincertitat els hi vaig dir a la meva mare i germana, però la seva opinió sobre això dels blocs no va ser gaire bona, van opinar que es poden fer coses millors a la vida... Doncs mira, jo faig aquesta, au! ;P

Però el què deia, n’he començat a parlar i en David anava insistint que volia l’adreça. No li he donat, però sé que la trobarà, ell també té un bloc i sé que la trobarà... grrrrr quina ràbia David Ahhhh! :)
És que em fa moooolta vergonya que llegeixin el què escric. ja sé que no passa res, però era el meu espai per parlar de les meves coses...
Davant d'aquest descobriment de les meves intimitats he pensat què podia fer, i he trobat dues opcions:
1) Borrar el bloc i fer-ne un de nou
2) No fer res, i aprofitar per saludar-los.
Doncs res, com que li he agafat "carinyo" al món dels blocs i no vull abandonar aquest; els saludaré: -Hoooola!!!! (ara estic vermella tomàquet, je,je)

i us avisaré David i Sequero, si llegiu els posts anteriors (que millor que no) espero que no us doni un "soponcio" o algo xungo... explico algunes coses tristes, però no patiu, ara estic bé. I no truqueu als del Psiquiàtric, Sequero que et conec...
No m’havieu de deixar marxar de Granollers maiiiii!! Que jo era molt feliç allà amb vosaltres i aquí estic sola com una mussola i m’estic mig trastocant, aiiiii. aiiii aiiii
Ei, no penseu que trobareu històries romàntiques sota la lluna amb beach boys, ni festes bojes, ni gaire res guay (ohhhh!) ...... durant uns mesos les coses no van anar gaire bé. Al febrer van tornar les crisis d’angoixa i estava malament. Sento no haver-t’ho explicat Seke, és que tu vas tenir el bebé i no volia amargar-te la vida amb els meus rollos patateros. Per això no truco gaire, no he estat gaire animadilla i jo sé que ara tu ets la persona més feliç del mon, ho noto. Però, en resum que ara estic bé. Ja us he explicat avui que ara ja no em sento sola, sinó que em sento com una noia moderna independent i super-guay (bueno, no tant, je, je :P) però estic bé, vale? No us preocupeu, ok.
Jo vull que vingueu aquí i que compreu un apartament com fa temps que dieu,o sinó tinc la clau de la casa dels russos,je, je,... ai ens ho passariem xupi...No em rendiré, seguiré enviant missatges subliminals a en Martí perquè us convenci, :P


Doncs res, quedeu saludats i benvinguts al bloc!!!!!!!!!!!!
La resta d'amics d'aquest mon virtual, compreneu oi que fa moooooolta vergonya?, aiiii :(


*David si m'has trobat pots deixar comentari, tranki, ja m'he mentalitzat, je,je...

7 comentaris:

Rita ha dit...

Realment costa molt dir-ho a la gent del carrer. No tothom ho entén. A la feina, per descomptat que no, mai. I als íntims... depèn, però tampoc a tots em sembla.
Bon capde i bona revetlla, maca!

mi ha dit...

HOla nitss!!
t'entenc perfectament... jo abans tenia un bloc en una altra pagina.. i hi escribia bastant,, m'anava mb... però vaig descobrir que em llegia gent que coneixia.. i sabien qui er ajo... i vaig plantar aquell bloc i obrir aquest.
nse...Hi ha cpses que poder no vols que sàpiguen "els teus" però necessites punts de vista d'altres persones... o simplement.. hi ha cpses que necessites treure.. pro que siguin secretes per lagent que t'envolta.
No ens deixis ehh!! i si ho fas... crea'n un de nou i visitans!!
Un petonett

benjet/trams4 ha dit...

T'entenc, nits. A mi tb em fa vergonya q em puga llegir gent que em conega en persona, però, mira, al cap i a la fi un és qui és i si ho penses bé tampoc passa gran cosa. Petonets.

Josep Lluís ha dit...

Doncs penso que has fet una bona elecció, em refereixo a seguir. Per un moment he pensat, se'n va!!!.
Un petonet per seguir.

instints ha dit...

A mi també em passa. I fa molt temps que em rumio de canviar-me de bloc, o d'adreça. Perquè hi ha gent que em coneix que sap del bloc, i a mi no m'interessa gaire, la veritat, perquè algun és del poble, i ja se sap què passa...

no ho sé, potser algun dia se m'il·lumina i canvio. DE totes maneres us informaré eh? jejeje. Petons!!!

ddriver ha dit...

la gent que no en te o et coneix es complicat fer-ls entendre i tambe es complicat per un explicar ho

bobbin ha dit...

Clar, suposo que per explicar lliurement coses potser és millor que et vagi llegint gent desconeguda. Però reconforta molt que algú que coneixes visiti aquella "casa"? que tens, però que mai vas dir que tenies.

Espero que als teus amics els hi agradi tant el teu bloc com ens agrada a nosaltres :P