1/6/08

Perdona'm

Aquesta era la nostra cançó...
Ho vas decidir en un concert seu a la Monumental. Please forgive me.... Perdona’m





Perdona’m per no saber-ho fer millor
Perquè les meves pors no em van ajudar a ser prou forta
Perquè tu només volies veure el meu somriure i faltava i no podia

Perdona’m per perdre’m dins meu i no saber trobar la sortida
Per no saber fer les coses com la resta
Per no escoltar, per ser massa tossuda
Per valorar més l’aire que la terra


Perdona’m rei, però no ho vaig saber fer millor
I és que no sabia com fer-ho
Volia que fossis feliç i volia ser-ho jo
I no sentia que ho fossim .... i m’odiava tant.
Si m’haguessis vist com plorava als vespres quan marxaves
aquí sola pensant què feia malament
Però els meus pensaments em bloquejaven...


Perdona’m, perdona’m, perdona’m!!! perquè jo et juro que no em puc perdonar.




9 comentaris:

ddriver ha dit...

mai es tard per demanar perdo,si els accepten clar

Josep Lluís ha dit...

mai és tard per perdonar...

somiador ha dit...

totalment d'acord amb en josep lluis. Es quelcom que sovint no sabem fer...

instints ha dit...

Sempre es pot perdonar, i sempre som a temps de demanar perdó. Lo important és que ho poguem fer.

Petons

Nits ha dit...

DIRIGIT A TOTS:
Faig saber a tothom que se'm ha parat el cap i he decidit que no puc guardar-me aquestes paraules dins meu,... les hi he fet arribar a ell.
Crec que ha de saber el què sentia i que em sabia greu que les coses no anessin bé.
Ja explicaré...

menxu ha dit...

Ostres, esta vellet el pobre Bryan Adams! Mentre no li canviï aquesta veu trencada... :)

xitus ha dit...

Espero que et perdonin. Són unes paraules que m'han fet posar els pèls de punta...

mi ha dit...

grans paraules les que has escrit!!
I has estat molt valenta de fer-les-hi arribar!
Penso igual que t'han escrit a dalt, mai és ytard epr a demanar perdó, i tp mai és tard per a perdonar.
Un petonet.
p.d m'ha agradat l'escrit

Anònim ha dit...

Et comprenc perfectament, només espero que no sigui massa tard per a mi.
El teu text m'ha obert els ulls.

Gràcies!