14/6/08

Sort amb la Selectivitat !!!!!


A les 7:30 del matí la tieta la deixava a casa nostra i quasi s’hi passava tot el dia. Sempre ha set com la nostra germana peke. Quan ens llevàvem estava a la saleta, hipnotitzada mirant en Doraemon amb aquell pijamet d’ossitos i tenia un munt de colors i papers sobre la tauleta de vidre de la saleta. Es distreia dibuixant i escrivint, desde mooolt petita ja deia que seria escriptora o botiguera (aquesta últim perquè sempre ha estat molt merdosa i presumida i li agradava remenar i emprovar-se roba). Molts matins ens regalava els seus dibuixets i escrits.


Un dia la meva germana tenia un examen important, ves a saber de què era. Llavors la iaia ens deia: - Aiii!!!! ja puc encendre un ciri pasqual a la Verge perquè tot vagi bé!!!! Es veu que era miraculós, no calia ni estudiar. La meva cosina com que sempre volia protagonisme va dir que ella també volia fer un ciri pasqual i va agafar un paperet i va dibuixar un ciri i va escriure /ce provis/ (en llenguatge infantil volia dir: que aprovis) Ens va fer tanta gràcia que des d’aquell dia quan una de les 3 fa un examen ens dibuixem un Ciri Pasqual (mira tu quina parida!). Aquesta vegada el Mega-Ciri-Pasqual va per ella perquè la Selectivitat li vagi de conya.


Per cert, com és possible que al final també hagi triat Dret i jo que em pensava que el meu rentat de cervell havia funcionat (je, je) Era la meva única esperança, ostres tota la meva família seran advocats, o què? Que Déu m’ajudi, estic perdudaaaaaa!!!!


Auuu, encara que amb retràs, et penjo el Ciri Pasqual,....
(el dibuixet fet amb tant art (je,je) és el que sempre ens fem, eiiii i porta molta sort eh! )
.

10 comentaris:

mi ha dit...

a veure si funciona aquest ciri!!
La meva mare m'encèn espelmetes pels examens XD
Fa gràcia veure com s'ha fet gran eh??!!
Un petonettttt

instints ha dit...

me l'hauré de dibuixar jo aquest ciri,jejejejje.
petons i sort a ta germana!!!!

ddriver ha dit...

Aquet ciri nomes funciona per examens o amb altres cosetes tambe el pots utilitzar?T´el pots pintar tu o t´el han de pintar?Ruego tenga a bien enviarme instrucciones,tinc un kaos d´aigua corretn per la casa...aix i jo aqui escrivint,vaig a recollir aigua pascuaaaaaaaaalll!!!

nimue ha dit...

és una bonica tradició! espere que en aquesta ocasió també haurà funcionat! :)

Nits ha dit...

MI:
Jo crec que sí que funcionarà, ella diu que li ha anat bé. ja us diré si ha aprovat, ok?

INSTINTS:
Clar!, t'has de fer un dibuix igual i ja estas aprovada segur...però per si un cas estudia je,je

DDRIVER:
Aiii però qué passa a casa teva??? No he provat mai si el ciri va bé per arreglar reparacions, je,je,.. potser sí. El que va bé és avisar al lampista.

NIMUE:
Creuem els dits, a veure si funciona aiiii!

Josep Lluís ha dit...

Sort, llum i cera...

benjet/trams4 ha dit...

he, he, Nits. No està tan malament això de tenir una familia plena d'advocats/advocades. Sempre et poden trerure d'algun embolic i et pot eixir més barat, que diuen que els advocats són uns lladres (menys els de la teua família és clar)- és broma). Jo no sé si funcionarà això del ciri per a altres coses però per si de cas, ho provaré. Ai!però si ha de ser pasqual haurà de ser d'eixos ben grossos!!! O lo de pasqual m'ho acabe d'inventar jo? és que m'acabe d'alçar i estic mig dormit. Bon dia pel matí a tothom!

bobbin ha dit...

:D
M'ha agradat això del ciri. I això que els nens de la sele m'han estat fent la guitza els dies previs als examens...
Espero que hagi nat bé i arribi on vulgui. Va bé tenir amulets i tradicions pre-examens. No té cap explicació, però està comprovat.
A tu assessorament legal no et faltarà!

Carles ha dit...

jo ahir en vaig veure dos de ciris a casa, diumenge tenim bateig....ves quina cosa!

Núr ha dit...

Doncs espero que li hagi anat bé, la selectivitat, a ta cosina! :)

Aquestes tradicions familiars m'encanten perquè les trobo precioses!

I pensa que tenir advocats a la família diuen que sempre va bé, per si de cas, que mai no saps quin dubte et pot sortir! :)