3/7/08

Al.lèrgica a la Felicitat? o què??!!

Res gent, que en el post anterior vaig cantar Victòria massa ràpid. Ja em semblava que tanta felicitat i tanta monja propagadora del bon rollo no duraria...

Sempre he estat una mica "pupes". Era l'única persona de la meva família que des de ben petita estava en una Mútua Mèdica.... la meva mare ho va decidir després de veure que no paraven de passar-me coses i més coses.... i haviem de visitar metges i metges...



Doncs us explico... ahir em vaig llevar tant feliç de la vida i taxan!!! el cos ple de granets vermells o com diu la meva germana "ets un granizat de maduixa" :P
Al principi pensava que eren picades de mosquit, però la cosa va anar "in crescendo" al llarg del dia, fins que n'estava plena, plena,...tota jo.

Aquí us ensenyo una foto només de la mà per no ferir la sensibilitat del lector (ji,ji). Des de la mà fins a dalt de tot del braç vaig comptar 31 granets, la resta de cos...incomptable.






Vaig anar al metge i em va diagnosticar: picades de vés-a-saber-què i granets d'al.lèrgia a les picades de vés-a-saber-què.... vaja, que estava feta un cromo!

Em van punxar al cul un antiestamínic per la super al.lèrgia que tenia. Em vaig marejar, com sempre... i res el Dr. Ahbdalah em deixar en una "camilla" sola, amb el meu mal al "pompis", peus enlaire de la suor freda i amb el meu cos mutant de grans...



Mentre estava estirada, curiosament el què més em va preocupar de la història va ser per què l'infermera em parlava en castellà... si ella era catalana( que la vaig sentir un bon "rato") i jo li responia en català, per què em parlava en castellà???...A part d'estar fent una mutació corporal també estic agafant accent estranger?????

Ai no entenc res.



Em vaig tornar a estirar a la "camilla" i vaig deixar estar els pensament sobre la nostra llengua mare per un altra moment....que estava moooolt grogui.

O sigui que lo del Be Happy all the time...s'intentarà però avui no pot ser, ja veieu com està el pati i tinc una picor.....grrrr

Però sí que tinc una boooona notícia: la meva cosina va aprovar la Selectivitat!!!!!!! Ai els ciris pasquals mai no fallen!

8 comentaris:

Rita ha dit...

No pot ser alguna al·lèrgia a alguna cosa? Menjar, medicament,... Cada cop n'hi ha més d'al·lèrgies diuen els metges i per tant s'ha de mirar de saber, per no tornar-ne a menjar o prendre.
Cuida't bonica! Ah, i tranquil·la, la felicitat no fa sortir granets, al contrari, fa brillar els ulls, riure i somriure, i fins i tot et posa més guapa. :)
Sort i ànims!

instints ha dit...

xiqueta... no pares tu eh? jejeje. Tranquil·la que no serà tant i ho superaràs de sobres!!!

Jo el meu mal d'estiu és la dermatitis, que a la que fa calor, tinc les mans amb unes ampolles que fa por, semblo una serp pq canvio la pell!!!

Ànims!!!

nimue ha dit...

jolin! quin rollo! espere que se't passe ben aviat!!!! i enhorabona per l'èxit dels ciris!! ;)

ddriver ha dit...

aquets estrangerots que t´han encumanat algo,et tenies que haver vacunat per anar al extranger...;)cuidat molt maca

Eli ha dit...

Ostres, això són coses de l'estiu!
Quina mala sort!
No sé que t'ha receptat el metge, però una mica de Talquistina, et pausaria la picor!
Espero que no duri massa!
;-)

Pd: Per cert, gràcies pel teu suport! Sempre dic que radera dels blogs hi ha gent molt maca!!!!

Nits ha dit...

RITA: Ostres, espero que sols sigui al.lèrgia a les picades. Però estaré alerta. Merci pel consell :)

INSTINTS: Aiii em fas riure, és que és cert vaig d'una cosa a l'altra, no paro de tenir coses. Je, je,... Cuida't tu també la dermatitis. Una abraçada!

NIMUE: Esperem-ho!!!! I sí això dels ciris Pasquals té un èxit brutal!!!

DDRIVER: Quins estrangerots?? Els de Paris??? je,je,... Mira no sé quin bitxo m'ha picat, però aquest segur que no!!!!!!
Homes, com sou! Aiiii

ELI: Sí, sí,...bé no porto Talquistina, però Talco,...semblo un baby, je,je. Cuida't molt!!!

ddriver ha dit...

avui he recordat un mic que va anar a Paris i va tornar tambe aixi..despres l´hi van sortir uns topus verds,se li va començar a caure la pell..be no t explico mes....un consell no vagis mai a Nordkapp alla no son mosquits son avions de guerra,tenia que surtir del cotxe amb un jersey embolicat a la cara perque no et piquesin

Núr ha dit...

Ui ui ui! Anem a pams!
Primer de tot, llitera! ;P
En segon lloc, felicita la teva cosina de part meva! ole ole ole! Enhorabona! Espero que pugui accedir als estudis que vulgui fer!
I, finalment, ja estàs millor, maduixeta? hihihi Ta germana és una bona bromista! hahahaha Així que no saps de què eren les picades? Quina ajuda, oi? Aquests metges... pfff! hihihi