18/7/08

The Boss !!!!

I diumenge, toca cosa guaxi-guaxi!!!! : Sopar amb amics i mega-concert de Bruce Springsteen!!! Guaxiiiiiii!!!!



Val a dir, però que estic una mica "frustradilla" perquè parlant amb la meva veïna russa de 15 anys m'ha dit que no tenia ni idea de qui era. No és que jo li digui malament el nom, noooo!!!! a Rússia Bruce Springsteen es pronuncia igual que a la Vall del Ges. Diu que no té ni idea que no l'ha sentit mai. Tant vella sóc? Oh Déu meu!!!!!


Bé, per animar-me a mi mateixa...i deixar-me de xumba-xumba adolescents i coses flipants que m'ha fet sentir del seu MP3...us posaré una cançó que vaig escoltar per primera vegada a l'Institut. Va ser en una classe d'anglès i un company la va portar i la vam traduir... Em va agradar l'idea de la cançó... Es titula "Two faces". Les dues cares que tots podem tenir...una que plora, una que riu, una que té ganes de fer les coses bé i l'altra que la caga,....si senyor, aquesta sóc jo!

Espero que us agradi...

7 comentaris:

instints ha dit...

Oooohhhh!!! Quin regal!!! gràcies!!! Ja t'explicaré, perquè jo hi vaig dissabte a graderia, i diumenge a pista, no vegis quines ganes. No m'aguantaré dreta, però valdrà la pena! T'imagines, igual estem de costat saltant jajaja.
Bon Concert!!!

nimue ha dit...

no, xiqueta, tu no eres vella. La teua veïna és una ignorant. Jo tinc uns quants adolescents al meu voltant que saben perfectament qui és el Boss! Que t'ho passes molt bé!!!! Tinc envejaaaaa!! :)

Núr ha dit...

A veure! Una miqueta de si us plau! O sigui que jo em quedo sense poder convidar a ma mare al concert d'en Bruce, que la dona en tenia unes ganes boges, i la instints hi va dos cops????

La teva veïna russa no sap el que és bona música... I és el que diu la Nimue: no és que sigui massa jove, és que és una inculta, per l'amor de déu!!

Nits ha dit...

INSTINTS: dOOOOOOOs cops al Bruce!!! Alaaaa! Però com t'ho fas?????

NIMUE: Ja deia jo que no podia ser que fossim velles nosaltes, je,je. Sí, sí l'educació a Rússia està fatal.

NÚR: Je,je... Et diré més...La nostra amiga Instints ja hi va anar l'any passat, en el concert més íntim aquell. Jo crec que coneix personalment al Bruce....
I sí Rússia ja no és el què era tu!!!


Sou genials les tres!!!!!

bobbin ha dit...

No, no!! Bruce Springsteen encara és el boss arreu del mon (potser a russia no, però aquí tothom el coneix!) Quina enveja que em fas!!

Jo també vull anar al conceeert!

ja faras un informe eh!

Aquesta cancço de two faces és molt bona. Personalment les meves favorites son Jungleland i Brilliant disguise.

Pere Vilanova ha dit...

Hola Nits!

Perdona que he estat molt desconnectat darrerament perquè estem acabant el disc.

Jo vaig anar al Camp Nou el dissabte i encara estic extasiat. He vist la llista de cançons que va tocar ahir a la nit i em sembla que el concert d'ahir m'hagés agradat una mica més, tot i que no em puc queixar, jj,

Una abraçada i un ptó!

P.

somiador ha dit...

cert és que va tocar i que Barcelona, a les 2 de la matinada estava colapsada de transit!!!!!