21/7/08

Bruuuuuuuuuuuuuuuce!

Avui faré un resum del diumenge i del concert. He fet un altra escrit, només parlava del què vaig sentir durant el concert i era quasi infinit. Aquesta és la versió reduïda d’un gran dia...el dia d’en Bruce!
Sorry per les fotos, però a tota la resta hi sortien amics meus que no puc penjar :( Oups!


DIUMENGE:

Em llevo tard, tardíssssssim. Esmorzo mentre la gent comença a dinar, però cap problema aquí Platja d’Aro, és com si hagués sortit fins les tantes,...fins i tot semblo guay!
Vaig llibreria on veig llibre de companya mediàtica d'universitat que no recomano, en absolut. Penso en el meu futur laboral buuuuf i em marejo una miqueta. Compro carpetes de colorins per animar-me i unes arrecades de boleta negres. M’animo.
Rento cotxe. Dino (no!!!!!, que no tinc gana!!!!). Dutxo. Canvio.
Espero el bus....espero el bus... Bussss que arriba, beeeeeeeeé!!!! Bus fins a l’estació de trens. Tren fins a Barcelona (aire condicionat espatllat). Escric al tren i m’agrada. M’esperen amb cotxe al Clot Aragó i anem a buscar aparcament. Missió impossible :S Truquem a altres amics. Torno a trucar a altres amics que ja han arribat que comprin urgentment entrepà per mi (no m’importa en Bruce només penso en l’entrepà,....homeee que no he dinat).
Entrem a concert: -OHHHHHHH!ara ja penso en Bruce. Nomes penso amb en Bruceeeeeee. Amiga enfadada perquè volia dur càmara però deia que a l’entrada posava que estava prohibit (única persona que no dur càmara i única persona que llegeix les normes) Conducta infantil que tots passem d’ella, però que jo aprofito per tirar foto. S’enfada momentàniament. M’enfado jo al veure els preus de les cerveses dels Mochilaman (7 euros) Com es passen noooo!. Intento regatajar, però son implacables.
Amiga del poble només veu que persones famoses inexistents (surt menys que jo) i m’explica amb qui estan liats. Vol que tiri els fotos. Em fa riure, je,je.
I a les grades fan la “Ola”. És emocionant veure com està el camp. No penso demanar cap més cervesa, són uns lladres. Eiii tu demanem algo al mochilaman!!!
Ara se’m posaria bé un gelat de xocolata. Però no em puc moure comença concert. I surt en Bruce.... tal i com em va dir, per sms, una de les meves jefes que va estar al concert de dissabte... IMPRESSIONANT!
No puc dir més. Perquè s’ha de viure...el què passa a partir d’aquí només es pot sentir. I a mi sincerament em costa explicar-ho...


BRUCCCCCCCCEEEEEEEEEEE OEOEOEOEOE You’re tougher than the rest!!!!!!!Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

DILLUNS MATÍ ( a la feina) ... 0 paraules i 3 tallats.


Aquesta és la cançó d'abans del bis."American Land" Parla del Somni Americà. En aquest moment de la meva vida té un significat especial....


10 comentaris:

bobbin ha dit...

Repeteixo: waaah quina enveja!!!

Bueno, ha estat una odissea des del moment que has agafat el bus fins que ha començat a cantar, passant per els teus regatejos per cervesa a lo mercat turc :D, però segur que deu ser inoblidable la nit d'ahir.

Sembla que aquest estiu t'ho estas muntant bastant bé eh! Me'n alegro!

instints ha dit...

I N C R E I B L E !!!
Aquesta cançó la va tocar els 2 dies, i va ser una festa!!! però em quedo amb totes. Jo em vaig amagar les birres als turmells embolicades amb un buf, i les vaig entrar, però sí, era un robo!!!

Ho vas sentir el diumenge?
"see you again" jejejeje UUeeee

Nits ha dit...

BOBBIN: Sí, mica en mica les coses van canviant. L'estiu sempre és més fàcil, però noto que van canviant. Que duri!!!!!
I hi haurà un pròxim concert, segur i aquest hi has de ser que el Bruce et va trobar a faltar, je,je!

INSTINTS: Increïbleeeeeeee!!!!! Tu sí que anaves preparada. Jo duia 2 aigües i vaig fer curt.
I sí ho vaig sentir...See you again!!!! Ostres encara m'emociono al recordar-ho. Vaig disfrutar molt.

nimue ha dit...

ueee! es nota que t'ho vas passar molt bé!!! :))) No m'estranya!! segur que va ser un peazo festorra!!!!

ddriver ha dit...

ostressssssssssss aquesta canço tambe la cantan els inhumanos als seus concerts!!!!!quin nivell ara si m agradara el bruce
si pido otra cerveza duba duba duba ye
;)

somiador ha dit...

veig que el Boss et va captivar, jeje... a mi em va agafar mala llet haver de fer cues interminables per Barcelona un diumenge a les 2 de la matinada!!!!

Nits ha dit...

NIMUE: Sí, vaig disfrutar. Ho necessitava de veritat!!!!!

DDRIVER: Si, sí, ja voldrien els inhumanos fer-nos sentir el mateix que en Bruce. Han omplert mai el camp nou???? No ho recordava??? Je, je,... :P

SOMIADOR: Ja per mi també va ser un problema les cues,...però homeee per un dia, no passa res. Si és per una cosa bona, no???

Eli ha dit...

Que bé que tho vas passar eh!!!
Això esta molt be!!!!

Me n'alegro molt!

Petonets

ddriver ha dit...

els inhumanos van omplir el camp del viladecans!!que el Bruce mai ho ha fet aixo,jo hi era.Va ser una pasada,sobretot quan van cantar la del simca 1000 i van treure la roba a la xurry aquella..el camp del Viladecans es venia abaix!!
;)

Noctas ha dit...

Ostres, tres tallats són molts tallats. Me'n alegro que t'ho passessis tant bé. No hi ha res millor que anar a un concert d'un músic que t'agrada..saludus