2/7/08

Himne del meu bloc

Molt bé, en vistes que últimament m'ha entrat una onada de bon "rollete" vital, molt estranya en mi... i que em preocupa... a veure si ara em faig hippy i abandono la vida laboral per fer-he monja practicant del bon rollo al Tibet (ai ,avui com estic Déu meu!!!! :P)
Bé, com que no sé fins quan durarà això ho aprofitaré i disfrutaré fins que duri....

L'altra dia vaig tornar a sentir una cançó que m'encanta.... i he decidit, per unanimitat, fer-la Himne del meu bloc...

Per començar el meu nou ofici de Monja tibetana del bon rollo us posaré deures per transmetre-us el què sento...

1)traduir-la vosaltres
2) i be happy all the time babies :)


I deures per mi:
1) que duri i si marxa l'alegria recorda que un dia hi va ser i que pot tornar...


Per nosaltres !!!!




Hey, what's happened to our lives?
When did you and me forget how to have a good time?
And we gotta get back to the life
That we forgot 'cos we got too much on our minds

Hey, we got to make some time for the stuff that you can't buy
And get a life 'cos you know all that serious stuff ain't no fun

Who says you can't be happy all the time?
I know but I'm still gonna try
Hey let's all go out tonight
Why don t you and me go out and have a good time?
Make our life a supernatural high
Cos we're both leaving all that bad stuff far behind

Hey there's gonna come a time you kiss it all goodbye
So get a life 'cos you ain't got a clue when that day's gonna come

Who says you can't be happy all the time?
I know but I'm still gonna try
Who says you can't be happy all the time?
Say what you like but I'm still gonna try
Who says you can't be happy all the time?
I know but I'm still gonna try
Who says you can't be happy all the time?
I know but I'm still gonna try

Who says you can't be happy all the time?
Say what you like but I'm still gonna try
But I'm still gonna try
But I'm still gonna try




11 comentaris:

ddriver ha dit...

Good music for your hymn and if the letter it´s true congratulations,be happy,you deserve this.
;)

ddriver ha dit...

the letter no,the lyrics,no se en que pensava...

Carles TV ha dit...

....parlant del Tibet, a Girona, a la sala d'exposicions de la Caixa de Pensions hi ha una mostra sobre aquest tema força interessant...

Eli ha dit...

A veure si se m'encomana el teu bon rotllo...
que... buffff... falta em fa!

;-)

nimue ha dit...

eii! sí que dóna bon rollo la cançó! que dure!! :)

instints ha dit...

ets una bandarra, sempre em fas traduir coses amb anglès!!!aix, nits que t'arribaré al crostó!!! jeje

Gràcies per ensenyar-nos una altra part de tu!!!

Petons

Nits ha dit...

DDRIVER: ok McKey, I will try it!!!!

CARLES TV: merci per la informació, però avui tinc novetats i ja està descartat lo de la monja tibetana del bon rollo, ohhhh! :P

ELI: Cuida't reina,...espero que estiguis bé. Una abraçada!

NIMUE: Ai ha durat poc...avui explico :S Però merci pels ànims!

INSTINTS: Homeeee, no et queixis, que ho faig perquè puguis practicar...je,je,... I després faré preguntes sobre si ho has entés bé, sinó si dic a la teva teacher, je, je.... Cuida't guapi :D

Au me'n vaig a treballar que no sé que faig aquí :O

bobbin ha dit...

Me'n alegro molt de veure't amb aquesta bona ona! Ara escoltaria la cançó, però resulta que soc a la feina, així que res de donar la nota... això si, no dubtis que estaré una estona amb la lletra, intentant traduïr-la

Noctas ha dit...

Me'n alegro que estiguis de bon rollo i vulguis fer la hippie..dolça juventut..saludus

Nits ha dit...

BOBBIN: Així fas com jo que de vegades també em conecto a la feina, ai, ai, ai... Be happy :)

NOCTAS: Home ja no sé si tant dolça joventut, però una mica de hippisme mai pot morir oi??? BENVINGUT AL BLOC!!!!

Núr ha dit...

Ningú no ha tingut collons/ovaris? Apa! Aquí tens la traducció! Si hi ha algú que vulgui corregir alguna cosa o que no li agradi, espero que ho proposi —hi ha un parell de coses que no tinc gaire clares, prò vaja...— i ja en parlarem!

Ei, què ha passat a les nostres vides?
Quan vam oblidar, tu i jo, com podíem passar-ho bé?
I hem de tornar a la vida
que vam oblidar perquè tenim massa coses al cap.

Ei, hem de guardar una mica de temps per a aquelles coses que no pots comprar,
i agafa una vida perquè saps que tanta seriositat no és divertida.

Qui diu que no pots ser feliç sempre?
Ho sé, però jo ho intentaré.
Ei, per què no sortim tots, avui?
Per què no sortim tu i jo i ho passem bé?
Fem que les nostres vides siguin un rècord sobrenatural
perquè tots dos deixem enrere les coses dolentes.

Ei, arribarà un dia que t’acomiadaràs de tot plegat
així que agafa una vida perquè no tens ni idea de quan arribarà aquest dia.

Qui diu que no pots ser feliç sempre?
Ho sé, però jo ho intentaré.
Qui diu que no pots ser feliç sempre?
Digues el que vulguis, però jo ho intentaré.
Qui diu que no pots ser feliç sempre?
Ho sé, però jo ho intentaré.
Qui diu que no pots ser feliç sempre?
Ho sé, però jo ho intentaré.

Qui diu que no pots ser feliç sempre?
Ho sé, però jo ho intentaré.
Però jo ho intentaré.
Però jo ho intentaré.