16/7/08

Per tu

Avui les meves paraules van per un amic. És un amic que em va agafar la mà quan estava en caiguda lliure. Ell estava pitjor que jo, però tot i així em va donar el seu temps, va creure amb mi i em va ajudar. Sí mai el sentiu a ell diu que sóc jo que el vaig ajudar a ell, no us ho cregueu, va ser al revés shhhh. Je,je.

Jo penso que té com una bareta màgica i de tant en tant demana desitjos. Tot i que si dic que és com una mena de fada és “cabrejarà” i sortirà la seva masculinitat dient que nooooooo!!!!!! Doncs direm que és com un bruixot bo. Té molta força dins seu i durant aquest temps l’he vist aconseguir coses increïbles. Us ho juro que mai havia vist a ningú aconseguir coses tant al.lucinants en tant poc temps... Un dia si em dóna permís ho explicaré.

Ara però ell només busca una cosa...Amor. Ja ho ha demanat a la bareta màgica però es veu que això és un desig que vol més temps i el problema és que la Paciència no és una de les seves qualitats, oi??? Aiii que aquest és un desig que demanem tots i costa. Però un bon dia, creuant el carrer, anant a comprar “petxugues” de pollastre al súper, o qui sap...al lloc més inimaginable apareixerà. Tots tenim fe. Cupido té això.... li agrada el “cachondeo” i sorprendre a la gent i fer patir.
Sé que ara et fa mal la Solitud. Però saps que ens tens aquí, sóm els veïns del pis del costat i sempre tenim cerveses fresques a la nevera i moooolt rollo i tonteries per dir. Si hi ha problemes truques i amb l’excusa més tonta...com que et falta sucre, doncs passes i parlem i sobretot riem. Vale???

(Ui avui veig que dic moltes castellanades, em sembla que em retiraran el Premi Pedraforca :P)

Per en P.


Vivint al límit,
Sentint que cada nit podia ser l’última de la vida
Veient-he caure, morint
Sent la teva tristesa la que t’anava matant mica a mica,
Jo sé que vas cridar al cel que se’t endugués
Però els angelets no estan preparats encara

Caminaves pel Call sense sortida
On també hi rondava jo
I allà, en una nit fosca, ens vam conèixer
Dos amics parlant, asseguts prop del final del Call
Res millor a fer, oi?

I les converses mai van parlar d’això. Curiós.
Només reiem i riem, brindant a la nostra salut
Fins que vam decidir que aquell ja no era el nostra camí
En algun lloc ens havíem equivocat i voliem seguir.

Cadascú va aterrar la seva paret
Fent d’aquell cul-de-sac, no un final sinó un principi
Una porta a un lloc diferent, on es pot tornar a començar.

No et rendeixis amic,
De vegades el camí és moooolt dur
I ens sembla anar endarrera
Però això és perquè agafes embranzida
Per poder arribar més i més lluny.... més enllà del Call sense sortida.

Unes paraules i una cançó per tu perquè continuis endavant i endavant. Tots estem amb tu!

6 comentaris:

Noctas ha dit...

Us deurieu ajudar els dos recíprocament. En tot cas li desitjo el millor al teu amic i que collons li desitjo el millor a tota persona de bona fe...saludus

Anònim ha dit...

MOLTISSIMES GRACIES!!!!!!!!!
No veig la pantalla,m´has fet emocionar un cop mes,gracies.
Digues el que volguis pero sense la teva ma jo no hauria arribat pas on soc,segur.
Aquesta ma teva m´arrosegat ben lluny del perill,mai t´ho podre agrair prou.Ets un sol.Gracies per la teva estima i la teva paciencia.

Nits ha dit...

NOCTAS: Segurament que sí.

ANÒNIM: Sols sóns uns dies dolents, que això ho té tothom. Ojalà no miressis enrera sinó endavant, perquè és aquesta ombra del passat la que no et deixa veure tot el què tens i el què pots arribar a tenir. Mica a mica. Va ves a comprar un conjunt G-STAR-RAW ja! i no pot ser que no triunfis, és absolutament impossible!!! Cuida't moooooolt nen, que ens fas patir!

Nauzzet ha dit...

Molts ànims pel teu amic, pel que es veu sou molt importants l'un per l'altre, això està molt bé. I els problemes es veuen menys grans si tens qui els escolta. Una abraçada

instints ha dit...

l'amistat és recíproca. I tu, no et treguis mèrits, que de ben segur que el teu granet de sorra li vas donar. Lluita per aquesta amistat, i ell lluitarà per tu, així no et sentiràs sola, ni ell, perquè ja ho veus, val la pena. El detall que has tingut és preciós!!!

Que tinguis una bona setmana!!!

Carles TV ha dit...

No és cap tòpic, però el dia menys pensat, patapaaaaaaaaaaaaaammmm, la persona apareix!