15/7/08

Un premi en català


Aquesta setmana ha començat la mar de bé...

Ahir a l’habitació dels mals endreços de la Núr, vaig trobar un regalet que em va alegrar el dia :D

És un Premi que es va crear per premiar els blocs escrits en català (o sigui els nostres!!!) M’agrada que vingui d’ella perquè, com tothom sap, és una professional de la nostra llengua, però a més, es nota que hi sent passió.


Gràcies a ella aquest bloc es radicalitzarà i passarà a ser més català que mai, je,je ... Ja no es dirà Nits de Xop-suey!!! (no, no,... això ha passat a la història) és dirà...taxan-taxan... Nits de Xop suey! D’acord, la diferència és petita, però mooooooolt important, je,je. (Pels que tinguin problemes de visió informo que el títol perd el guionet) Quan pugui el tornaré a fer de nou i més nostrat :P


I ja que hi sóm aprofitaré per parlar-vos del bloc Malalta de Llengua que penso que val moltíssim la pena visitar.... a mi m’agrada perquè a petites dosis ens refresca el català o ens ensenya coses noves, curiositats, enllaços .... Espero que vagi endavant Núr!!!!!


Bé, tornant al tema del post...

El Premi, aquí us poso les seves normes i una breu descripció...

«Malgrat que el català és una de les llengües més utilitzades als blocs, no hi havia cap premi específic per als blocs en català. Per això, vaig decidir que en calia un, i li he posat el nom d’un cim emblemàtic de la nostra terra


Les normes d’aquest premi són les següents:

1. S’atorgarà a blocs escrits en català que, en l’opinió de qui el lliuri, sigui un bloc de qualitat pels continguts, tant literaris com personals o d’entreteniment.

2. Cada premiat podrà lliurar-lo a 3 blocs.

3. La imatge del premi, si és possible, es penjarà al bloc.»


*I passo a a complir la segona norma, premiar-ne 3. Per aquesta ocasió he escollit els següents:


Nimue: Perquè quan entro al seu bloc viatjo mentalment a llocs fantàstics i sempre em fa somriure. Segur que és una persona genial :D

Tentacle: Perquè les seves tires còmiques aconsegueixen fer-me riure i fer-me pensar. Què més vull! :)

Nerona: Per una catalana que lluita per tirar endavant lluny de la nostra terra. Petons des de Catalunya!



I com que tot això del Pedraforca m'ha despertat la vena independentista...acabaré amb res relacionat amb el Premi però que em ve de gust cridar.... Catalans: Visca Catalunya LLiure!!!!


10 comentaris:

Núr ha dit...

Enhorabona, bunika! I gràcies per totes aquestes coses maques que dius del Malalta de llengua! ;P

ddriver ha dit...

eiiiiiiiiiiiiii felicitats!!!ara cava i canapeses per tots oi??????

nimue ha dit...

aleeee! gràcies per pensar en mi! :))

Eli ha dit...

Felicitats pel premi!!!!
Tens raó amb la Nimue, la vaig coneixer i es una xiqueta molt maca!!!

instints ha dit...

Doncs celebre-m'ho!!! (aix, ara no sé si s'esciu així jeje). No he estat afortunada, però el pedraforca és de la meva terra, i me'l sento molt molt a prop.
Petons i espero que estiguis millor!!!

nerona ha dit...

Eis moltes gràcies pel premi... bé, sobretot per pensar en mi!!!!!!!
Ara se m'ha girat feina... i haig d'escriure un post i pensar a qui li puc otorgar jo....

Un petonàs!!!

Nits ha dit...

NÚR: Gràcies a tu per aquest Premi!!!!!!

DDRIVER: Cava i canapès, bona idea!!! Convides tu, oi??? je,je
Barra lliureeee

NIMUE: Espero que t'hagi fet ilu ;)

ELI: M'alegra molt tornar-te a veure per aquí!!!!!!

INSTINTS: Gràcies instints, vaig estant millor. Cada dia una miqueta més. Ja estàs apunt pel Bruce???

NERONA: Doncs vinga, ja tens feina a fer, je,je... Cuida't i ànims!

Tentacle ha dit...

O! La wikipedia diu que a l'agost de 2006 hi havia 123.320 blocs en català. A hores d'ara quants n'hi deu haver? El doble? El triple? 500.000? I n'havies de triar només 3! I un d'ells ha estat el Tentacle, per fer-te riure i fer-te pensar! No cal ni que digui que em fa molta il·lusió que hagis pensat en el meu petit bloc! Felicitats pel premi i moltííísimes gràcies per triar-me!!!! Si el català mai desapareix, almenys abans els omplirem internet de blocs! ^_^

ddriver ha dit...

ha de convidar la galardonada,compre´ls bons eh?que n´hi han alguns ...

Carles TV ha dit...

En temps de negror nacional els que ens sentim només d'aquí ho hem de dir alt i fort tantes vegades com sigui possible. Visca Catalunya, carai!