13/8/08

...i un Meme

Bé, aprofito que tinc un moment de pau i tranquil.litat per fer el Meme que m'ha posat la Núr de deures, mentres ella s'ho passa pipa a Toronto (alaaaa!)...


1. Una pel·lícula: Kill Bill Volum I i II, com a més canyera. I com a més romántica: 4 bodas y un funeral (no sé, m’agrada el paper d'en Hugh Grant :P)



Sense dubte la millor escena de la pel.licula Kill Bill I, la adolescent japonesa psicòpata lluitant contra la Mamba negra.



2. Una cançó. Can’t Stop this Thing we Started perquè em recorda uns amics i una època moooolt boja.


Discover Bryan Adams!





3. Un llibre: És que això d’escollir-ne només un buuuf, doncs diré el que llegeixo ara Todo bajo mi cielo de Matilde Asensi.


4. Una cosa que et faci ràbia: Necessitar mitja hora més per poder arribar a la feina, ja que la gent està de vacances on visc i no té cap mena de pressa. Grrrrrrrr!


5. Una cosa que t'agradi molt: M’agrada l’hora que es pon el sol. No sé, la trobo una estona tranquil.la, sembla que el mon es calmi per un moment, abans que arribi la nit.

6. El teu plat preferit. El pa amb Nocilla, però no la de dos colors, no! La Nocilla marró de tota la vida…amb aquelles llesques de pa de quilo que em tallava l’avi Mmmmmm


7. Una beguda que t'agradi. El mojito que va preparar l’Anna (una companya de feina) en el sopar que vam fer divendres. Estava boníssim. Tinc la recepta a veure si l’aprenc a fer.


8. Una col·lecció. Em sembla que no col.lecciono res :S


9. Una raresa. Sí, tantes com vulgueu. Ai m’agrada contestar aquestes preguntes, em fan riure . No sé, la primera que em ve al cap és que quan era petita m’agradava menjar-la la pasta crua…pasta tipus espaghettis, estrelletes de la sopa,… La trobava boníssima. Ara m’ho he deixat jeje


10. Un desig. Aaaaaaaaaaaa Mmmmmmmmm vale, ja l’he demanat! Els desitjos són secrets oi? Shhh que no es poden dir o no es compleixen :P



I avui variaré una mica i faré treballar a: la Mi, Benjet/trams4 i Noctas






9 comentaris:

peperines ha dit...

si veiessis com es fa la pasta ah no que eren les pastilles de caldo o no se ara..vaa ano he dit res,vigila amb els mojitos

gemma ha dit...

la nocilla, si si que és del més bó que hi ha, però des que vaig descobrir la nutella!! li dona mil voltes... per mi, és clar. Reconec que la nocilla és l'autentica de sempre, me mare quan jo era petita em donava un entrepà de nocilla, però en una llesca em posava nocilla i en l'altre mantega ... pse, jo m'ho menjava amb molt de gust, però ara i penso i ho trovo molt pasterada!!

Nits ha dit...

PEPER: Eiii quan de temps que no passaves per aquí!!! Salutacions!!! I si ja sé que és una marranada això de la pasta, per això ho fico al lloc de Rareses, jeje :P

GEMMA: Mmmmm la Nutella és boníssima també. Jo abans menjava una que feien per la meva terra que es deia Cemoi, tota tota xocolata marró...
Eiii Gemma, anima't a fer un bloc, que així podrem intercanviar comentaris :)

nimue ha dit...

ains... jo també sóc més de nutella... ;)
A mi de Kill Bill vol.1 m'agrada molt l'última escena, el duel entre Uma i Lucy. Tremenda!
El vol.2 no em va a agradar tant, la veritat!

gemma ha dit...

Holaa!torno a ser la Gemma, és que m'estic pensant això de fer un blog... m'agradaria però soc bastant patosa amb l'ordenador i vosaltres feu uns blogs (a part del contingut excel·lent) la presentació és genial... en canvi el meu blog, és com si el veiés tot blanc amb lletre negre seguida... i no sé si hi entrarieu, si el que jo us expliqués us interessaria... ara marxem uns dies fora i potser quan torni n'obro un, tú seràs la primera en saber-ho nits, et trovo genial! ets senzilla i real i avui en dia les persones no mostren mai tal com son al contrari volen aparentar moltes coses que no son o que tot els va bé... i no cal!

Nits ha dit...

NIMUE: Ostres l'escena a fora del restaurant és una passada. Es que m'agada molt aquesta peli!!!

GEMMA: Ei si vols obrir bloc i no et surt ja t'ajudarem. I seguríssim que tens moltes coses interessants a dir. Tu informem si l'obres, eh??? Que béee!!!!

instints ha dit...

oix, jo de pasta quasi no en menjo mai, la vaig avorrir amb els viatges del futbol sala, buf. I la nocilla, doncs mira, quan m'entra l'antojo jeje. Però, com el pa amb tomàquet i fuet, per mi no hi ha res més.
Espero que et vagis recuperant de la invasió!! Petons maca!!!

rits ha dit...

Ais els mojitos!!! La millor beguda de l'estiu!! si senyora!! hi coincideixo plenament!!!

La nocilla, ja no tant, la nutella, buf!!!

benjet/trams4 ha dit...

Vaig a veure les dues pel·lis de Kill Bill (sessió doble) acompanyat per uns mojitos :-). Aviat, em pose a la feina amb el meme. Petonets.