15/8/08

Jorey jorey in a holi-holi-days!!!!






"Jorey, jorey, in a holi-holi-days, tararatata, tararatata, holi-holi-day, in a holi-holi-day!!!!!"


Aquesta és la cançó que m'ha anat acompanyant tota la setmana. És que per fi ahir vaig acabar i ja estic de VACANCES!!!!! Iujuuuu!!!!

Buuuf que ja tocava, que les 3 últimes setmanes és van fer llargues perquè sí. Ara toca recuperar energia i els dos contrastos que més m'agraden tranquil.litat, però també marxeta.


Ha vingut tot amb un mateix pack: el que jo començi vacances i que els meus pares ja han agafat els seus trastets i han anat a visitar la meva germana. Aquest any deu tocar Ruta de Filles.

Com a resum he de reconèixer que la seva Invasió va ser pacifica. No ha estat tant terrible, fins i tot em sorprenc a mi mateixa veient que els trobo a faltar.

Crec que es devien mentalitzar molt que no eren a casa seva i que les normes a seguir eren les meves, perquè intentaven entendre i acceptar els meus horaris, les meves anades i vingudes, els meus humors que no han estat bons, ...tot amb tranquil.litat. Em sembla que ni m'he discutit amb el meu pare. Realment penso que entre tots hem fet un esforç de convivència. Jolin, que ara els trobo a faltar, tu!!!!

Això sí, ara mateix a casa meu es podrien practicar operacions a cor obert, perquè sembla un quiròfan, de tant i tant net com ho ha deixat la meva mare. Però és que no para mai de netejar, això sí que no se'n ha pogut estar.
Només d'arribar el primer dia ja havien desaparegut les cortines i estaven totes per rentar. M'havia netejat coses que algunes no sabia ni que calia netejar,... La dona de Déu que no para!!!! i el meu pare darrera fent reparacions a tort i a dret!

Ja els deia que eren vacances pagades que no m'havien de pagar fent feina, però no se saben estar quiets....i clar, això s'encomana i vinga, mentres feien cosetes ells jo planxava i la muntanya de roba que tenia (que jo anomeno el turó de Hamilton, per un joc que feiem amb la meva germana quan erem petites, res coses nostres) quasi s'ha convertit en una Plana, la Plana de Hamilton...

No sé, a part d'això m'han fet sentir moltes coses diferents.
La primera és que m'han tornat a fer sentir acompanyada. Amb el seu no-parar, he recordat què era tenir sempre gent a casa, com quan era petita i sempre hi havia algú o altra.
M'he adonat que les persones canvien i que ells intenten comprendre el meu ritme, que s'allunya del seu ritme metòdic, només perquè crec que no em volen perdre.
I m'han tornat a fer sentir que aquí hi pot haver vidilla, com quan era petita i ells em deien que parés. però quan estava malalta també deien que la casa no tenia vida. La veritat és que sempre em van fer sentir que jo era l'alegria de la casa, tot i està ple de gent (cosins, tiets, la germana,..) la que sempre tenia històries rares i feia balls, monades,...era jo.
La que més alegria els va dur, però també la persona que més els ha fet patir.

Aiii no sé, que he vist que en general estic molt apagada i que jo tinc que tornar a tenir aquella xispa que tenia. No sé, s'intentarà mica a mica....
Ara només sé que sento que tot torna a estar més buit.


8 comentaris:

instints ha dit...

Enhorabona per les vacances, te les mereixes i disfruta-les i desconecta a tope. Sobretot perquè et serveixin per fer reflexions com les que acabes de fer, doncs són importants pel teu creixement!!
I està molt bé que els teus pares s'hagin intentat adaptar a les normes de casa teva, tot i que no s'hagin pogut estar del seu fer, jeje. Em sembla que ho critiquem molt, però quan nosaltres siguem mares, ja veuràs...
I no et sentis buida, ni trista, ni etiquetis el post com a infern, perquè no és així. La teva independència és teva, i fa dos dies estaves reclamant estar soleta perquè et senties bé, amb el teu espai sense ser invadit. Ja sé que fa ràbia que un cop marxin, et tornis a sentir una mica soleta, però hi tens molt de guanyat. Bé, gaudeix d'aquestes vacances, que jo m'enrollo molt jajaja. Petons!!!

ddriver ha dit...

apa bones vacances crack!!!!!!A disfrutar del quirofen

nimue ha dit...

Xiqueta! si tenies la xispa vol dir que encara la tens. Només que potser una mica amagada. Però segur que la tens. Ale, ja tens feina per les vacances: a buscar la xispa! ;)

i m'alegre que la invasió haja resultat pacífica. Damunt t'han netejat i t'han arreglat coses! què més vols!

B7s i a descansar! ;)

mi ha dit...

ohhh!! quina enveja que em fas estant de vacancess!!!!
Veus? al final no ha estat tant terrible la visiteta de tons pares!! T'han fet companyia i t'han deixat la casa ben polida XDDD ( ara ja pots tornar a endreçar-ho tot a la teva manera XDD

Es reconfortant veure que el temps ajuda en els relacions entre les persones. a mi amb mons pares també em va passar algo semblant!
Men alegro nits!
Un petonet

Josep Lluís ha dit...

Com la instints, m'ha sobtat que tinguis les vacances en el calaix de l'infern. Tinc ganes de veure en quin posaràs el retorn a la feina...

Aprofita per fer i desfer tot allò que et vingui en gana i, sobretot, desconnecta.

Petons

mi ha dit...

ei Nits!!!!
Jo tb ballo moltes vegades per casa XDDD ( i a saber tb k pensen d mi els veïns jejeje)
DOncs el Rebujito es veu per andalusia, i és una barreja de Vino BLanco Manzanilla i Sprite ( o sigui, dues begudes: vi blanc d kell k es diu de manzanilla i sprite) és rollo kalimotxo però en wais jejeje! Pel sud es beu molt, sobretot per "ferias".
Un petonettttt

Finestreta ha dit...

I a veure si aconseguim que la xispa torni doncs!!! Espero que passis molt bones vacances, i a desconnectar!

Noctas ha dit...

Alguns comenceu les vacances i d'altres ja les acabem. Felicitats i a disfrutar!!!Amunt els ánims...