26/8/08

Tancat per vacances

Hola a tothom!!!!

Fa una setmana que estic de vacances i la veritat és que necessito desconectar. Sé que ho enteneu perfectament. Vull obrir poc l'ordinador i vull dedicar-me a fer coses que fa un temps que no faig com ara: còrrer, anar amb bici, tornar a les meves coreografies de dansa, anar a la festa major de Granollers a veure la guerra blancs contra blaus (avui m'hi han convidat i em fa molta il.lu), quedar amb vells amics que tinc oblidats en el "baúl de los recuerdos" i potser amb alguns de nous; i fer una mica el "gamberrillo" que em sembla que ja em toca que tant temps de reclusió m'està afectant el cervell i no pot ser... Bé i fer algunes coses que segurament són una bojeria, però com que ningú em podrà frenar, doncs allà vaig, jeje...aiaiaaiaiai :P

O sigui que res, us seguiré explicant com ha anat tot això, d'aquí uns dies...
Un petó i una abraçada a tots i totes i fins ben ben aviat que les vacances passen volant fiuuu! Cuideu-vos eh???!!!!!!!!!

17 comentaris:

Xitus ha dit...

Disfruta-les Nits, te les mereixes!!!Un petó ben fort!!

Nits ha dit...

Un petó per tu Xitus!!!!

bobbin ha dit...

Es que no hauries de haver tocat l'ordinador desde que vas començar les vacances!!!

Bueno, en tot cas me'n alegro per tu, i passat'ho molt bé!! Et diria controla, però potser et convé més el desfase!

Rita ha dit...

Bones vacances, maca, i passa-t'ho molt bé! :-)

ddriver ha dit...

passat-ho be guapissima

Núr ha dit...

Doncs, nena!! Tu a gaudir i a passar-ho bé, prò amb la condició que ens ho expliquis a la tornada, eh?

Somriures, bunika, i petonets!

nimue ha dit...

descansa molt i passa-t'ho mooooolt bé!! i quan tornes ens ho expliques! ;)

Finestreta ha dit...

Passa-t'ho molt bé i desconnecta al màxim!!!

Noctas ha dit...

A disfrutar de les vacances!!!!

benjet/trams4 ha dit...

Eiii, xiqueta!!! A passar-ho bé i quan tornes ens ho contes- bo, allò que es puga contar :-) Besadetes.

Tocat del cargol ha dit...

Com més esbogerrades millor!

Carles TV ha dit...

A passar-ho molt bé, què carai!

Pere Vilanova ha dit...

BOnes vacances NIts!

Ens veiem diumenge que ve al Cercle? ;)

Cuida't!

Eli ha dit...

Vinga bonica, a gaudir tant com puguis...
t'esperem a la tornada!
Petons

Josep Lluís ha dit...

Gaudeix de cada segon del teu temps.

Petons

DooMMasteR ha dit...

Que les gaudeixis!!

Pere Vilanova ha dit...

Ei és clar que pots,

em va saber greu que la gent no estigués més atenta, però bé, és el que hi ha,


Moltes gràcies per tot i ja aniré informant en el bloc.

L'amo del Cercle em va dir que li sabia greu i que el següent concert seria diferent ;)

Una abraçada!