28/9/08

Sense paraules

Sense paraules, la cançó ja les diu totes...

8 comentaris:

Pere Vilanova ha dit...

Genial cançó ;)

Què tal Nits! Perdona que hagi tardat tant a respondre, però és que aquests dies he anat de bòlit preparant el concert del Teatre Llantiol, que per sort va sortir genial. Al Youtube n'hi ha algun video ;)

Doncs bé, pel que veig les coses van millor n? jo d'aquí deu minuts me'n vaig cap a la uni a començar classes un altre cop, Kin rollo! No saps el pal que em fa, jj, però bé, és el peatge que s'ha de pagar suposo :)

Una abraçada molt forta i ens veiem aviat!

Cuida't!

instints ha dit...

Hola Nits, ja tornem a ser aquí!!! Bonica cançó, doncs no l'havia escoltat, tu sempre sorprenent eh? jeje. Petonets i ens anem veient per aquí!!! Cuida't!!!Estas més animadeta? espero que sí!!

ddriver ha dit...

una abraçada

Núr ha dit...

aix... ara és tard i se'm penja el vídeo... a veure si la puc escoltar demà!

Per cert! Torno a reactivar el meu ciri pascual, que ara la cerca de pis és necessària i urgent! (potser no em va fer servei a mi, prò sí que en va fer a ma germana, que es va traslladar a Granada i buscava pis amb el xicot i el van trobar de seguida!! així que ha funcionat! una mica de gaidó, prò funciona!!)

Petonets, preciosa! I demà escoltaré a veure què ha de dir aquest bon home!

Nits ha dit...

PERE VILANOVA: Ostres la trobo fantàstica.
M'alegra veure que tot va tant bé. Segueix així, molts ànims!!!
I clar que sí, a estudiar altra vegada! :)

INSTINTS: Sempre ets moooooolt benvinguda, senyora supercaminadora. Estic millor. Moltes gràcies!!!!

DDRIVER: Aiii m'encanta els teus comentaris, jeje, tu ja només fiques la part del final i aleee. jeee T'envio una abraçada per tu!

NÚR: Escolta'l perquè és molt maca. T'agradarà!!!! Ei si cal farem més ciris pasquals. Va aquest vespre intentaré fer-ne un altre i te'l envio.

Finestreta ha dit...

Molt maca, no la coneixia!

Núr ha dit...

mmmm... la cançó és molt maca! i la lletra... sempre endavant!! no deixarem de lluitar, oi?

Nits ha dit...

FINESTRA: Sí és molt maca. És que és una cançó del nou disc.

NÚR: Tu ets una dona de paraula, vas dir que l'escoltaries i ho has fet. M'agrada la gent que té paraula. Espero que t'hagi agradat. Petonets!!!