26/9/08

El més guapo del barri


Últimament no tinc gaire temps per escriure i visitar els vostres blocs... Ell n'és el culpable. El que m'ocupa totes les hores.


Em té fregida. M’esgarrapa. No es menja el seu menjar del plat, perquè vol del meu. Se’m tira a sobre quan intento estirar-me al sofà. Ho deixa tot ple de pèls blancs i negres. Fa petjades als vidres. Plora. És esquerp. Interessat. Em persegueix quan bereno. Vol jugar a la piloteta quan arribo de treballar morta de cansament. Vol escapar-se quan anem a passeig. No borda quan entren desconeguts a la casa. Quan li dic: -seu! es gira i marxa...



Sí, Ell. El que em té el cor robat des del primer dia que el vaig veure. Aiiii, que n’és de maco!!!!!!!!! Intento resistir-me als seus encants, però em mira amb aquests ullets i posant les orelles així de tort i que voleu que hi faci....


Eh que és preciós? :P

8 comentaris:

Núr ha dit...

I com es diu aquesta coseta preciosa? La veritat és que té una cara de tremendo que fa por!! Molta sort educant-lo, bunika!! Petonets!

benjet/trams4 ha dit...

Aiiii, quina coseta! Això és el més bonic del món. Sobretot quan et miren amb eixos ullets de fidelitat i afecte màxim, de gran generositat.

Jo vaig tenir una gosseta durant 11 anys i me la van matar ara fa dos anys. Mai no l'oblidaré, d'això n'estic segur però el que més recorde són els seus ullets tan nobles i generosos. Ara la tinc en una foto en un marc ben guapo presidint el saló. Era la coseta més bonica i més bona del món. De xicoteta era un trasto, em va destrossar la casa però, nits, paga la pena, és tant el que t'ofereixen!!!.

Estima'l molt perquè ell ja t'estima molt, tu ets el més important per a ell i s'ho mereixen tot. Enhorabona per poder gauidir d'ell.!!!!!

Xitus ha dit...

Ostres tu!!

Que n'és de bonic. Veig que és trapella com el meu Misto!!

És molt saludable tenir un gosset, excepte en aquelles ocasions en que al meu li entra un sentiment i borda i plora i somica...Ais. Però també ho és de juganer, com el teu :p

Molts petons , Nits!!

DooMMasteR ha dit...

Que bonic!! Segur que no tindràs temps per aborrir-te ;-)

ddriver ha dit...

que debils sou les dones

nimue ha dit...

ooh! és guapíssim!! Però s'ha d'educar una miqueta, eh! ;)

Finestreta ha dit...

I com es diu?!?! És maquíssim!!! Ara, jo he tingut gos a casa tota la vida i ho tinc clar: jo, meu, no en penso tenir mai! Et fa esclava!!!

Nits ha dit...

NÚR: Ui Núr, és molt reservat i no vol dir el seu nom en públic, jeje. Però sí és tremendo tremendo, buuuuf!

BENJER/TRAMS4: Aquest no sé si fa ulls de fidelitat, ja dic que és una mica trasto, però ell sempre s'ha recordat molt de les persones que l'hem cuidat i es nota pel carinyo que dóna.

XITUS: Tinc sort que aquest no borda gaire, el problema principal que té aquesta raça és que busquen la llibertat, l'espai, i s'escapa a la que pot.
Petons a tu i al Misto!

DOOMMASTER: Ni un minut per l'avorriment amb la fiera, jeje!

DDRIVER: Sí, sí, ja veuries tu, si el pillin aquest et mires amb aquests ullets que fa.

NIMUE: s'intenta, però és que és un rebel. Ufff m'he de posar molt seria amb ell.

FINESTRA: Sí, un gos no és una joguina, vol dedicació. Son molt macos de petits però porten una feinada tela, tela,...