8/9/08

Àlbum de fotos. Records d'un estiu que fuig

Uns quants moments d'aquest estiu. La qualitat de la imatge és la que hi ha :P, són tirades al estil flish-flash ...



Kayak, Tamariu
reseguint la costa




MACBA, Barna
m'encanten els quadres!





Festa Major, Granollers
Correfocs i Correaigua (Blancs contra Blaus)
Amb agraïment als amos dels "culets"de la foto i als fills (dimonis dels Blaus) per fer-me sentir com de la família. I poder gaudir de la millor vista de la ciutat (a part de la de l'alcalde, clar)
Qualsevol dia em planto aquí amb la maleta i no marxo aiiii! M'enyorooooo i malaeixo el dia que vaig tenir que marxar!



Les nits de Platja d'Aro






L'home Penis (Sense comentaris)






El primer blocaire que conec en persona
Pere Vilanova en concert a Girona
Les teves lletres en directe sonen precioses!









I un piercing per no oblidar algunes coses
Dani, guardo el pendiente de Rosario. Vos sabes que jo no me olvido, aunque no os llame mucho :( Sigo bucleaaaada!




I ara què?
A veure caure fulles que pengen dels vostres arbres
Quieta, esperant com s’acosta un altre hivern de foscor
Tanco els ulls per no sentir
Giren la pàgina que toca del calendari
Però jo em quedo al 7 de setembre
De genolls davant teu cridant-he:
-no vull marxar del teu costat!
un altre cop no, no t’allunyis de mi
o m’hauràs d’arrencar dels teus braços!
Però només veig com t'escapes entre els meus dits
com les llàgrimes dels ulls
Per perdre’t en aquell pou on hi guardo els vells records
Limitant-he a ser una foto més dins d’aquest àlbum
I fins quan ho penso permetre?


Penso que ha estat molt bon estiu, potser amb aquestes paraules no queda reflectit tot, sols el final. Avui m'han sortit així, al pròxim dia explicaré més el que vull dir.

10 comentaris:

nimue ha dit...

buaaaaaaah!!! jo vull que encara siga estiuuuuu!!!!! :(

Rita ha dit...

Ben tornada, maca!

bobbin ha dit...

Buah, aixo es aprofitar els dies al màxim coi!! Ben fet!!

Increible lo del home penis... pero tu per on et mous???

Ja ens aniràs explicant coses!



Però pel que escrivies al final... Tens una oportunitat d'or per fer de l'hivern un lloc càlid. Suposo que ho saps.

benjet/trams4 ha dit...

M'alegre,preciosa,que hages aprofitat tan bé aqueixos dies de vacances.

I l'hiver no té perquè ser de foscor. Segur que li posaras llum. Foc i canya a l'hivern; vinga, ànims!!!

Ah! I res no s'oblida si roman en els records.

bobbin ha dit...

i per cert: felicitats!!

http://premiscat.blogspot.com/

ON T'HE DE VOTAR???

instints ha dit...

No saps com m'alegro que hagis gaudit com ho has fet i veure't més contenta. Que xuli!!! L'home penis estava perdut per allà? au maria. De frikis n'està ple el món.
Bona tornada que ja t'anyoràvem!!!

Núr ha dit...

Nineta!!! Bentornada!!
Sí que has vist coses tu!! Un estiu molt ben aprofitat, veig!
Dona, no diguis que l'hivern serà fosc, que a mi és l'època de l'any que més m'agrada, juntament amb la tardor!!!
I que bé que veiessis en Pere! Jo és que sóc un desastre amb aquestes coses! El volia anar a veure a un concert aquí a Bcn i al final se'm va passar el dia... tinc un molt mal cap! :S

Petoneeeeeeeeeets!!

Noctas ha dit...

Eii benvinguda de nou i content de que hagis difrutat de les vacances.L'home penis no té desperdici.saludus

Eli ha dit...

Holaaaa!!!!
Et trobava a faltar!!!

Benvinguda!!!!!!

Molts i molts petonets!!!

ddriver ha dit...

no has parat eh??molt be
guapo el piercing!!!