30/9/08

Post per donar-vos les GRÀCIES!!!!!!!!

Aquest post va per vosaltres i són paraules que us juro que em surten de dins per agrair-vos vàries coses...

M’explico... Fa uns dies un de vosaltres em va deixar un comentari on deia que m’havien nominat a uns Premis de la Catosfera (em sembla que ho dic bé, si no sorry) Al llegir-lo no vaig entendre res i vaig visitar-ne la pàgina. Hi havia una sèrie de llistats on es votaven diferents categories. I llavors vaig flipar. En una d’aquestes, anomenada “Bloc Revelació” hi estava nominada (no per “abandonar l’acadèmia” tipus Gran Hermano, sinó nominada a un premi)
Buuuf, em vaig emocionar molt, perquè a mi últimament les coses no m’anaven gaire bé i veure que hi havia persones a les que importava i es recordaven de mi doncs em va fer feliç.

I avui us ho volia agrair. A les persones que em van votar: Gràaaaacies!!!!! I a totes les persones que visiteu el meu bloc: Gràaaaaaaaaaacies! Per mi qualsevol dels vostres comentaris i saber que esteu a l’altra costat de la pantalla és molt i m’ha ajudat molt més del què us imagineu. Especialment alguns que porteu quasi des del principi, jo si us dec un Premi a la Paciència.



Fa un any i pico, una nit de dissabte, vaig descobrir el món dels blocs a través d’un de vosaltres. Trobar aquell bloc em va ajudar moltíssim, però en aquell moment no ho sabia. Des d’aquell dia fins ara, la majoria de coses que m’ha portat tenir una pàgina on hi escric el què penso, el què sento, o tontades,... han estat bones. També hi ha hagut moments molt dolents, com per exemple quan vaig tancar l’anterior bloc perquè em trobava fatal, però fatal de collons.


Ara mirant endarrera, veig molts canvis. Canvis sobretot interns. Algun dia m’he sorprès a mi mateixa amb aquests canvis i m’he preguntat què els ha produït. I només ha pogut ser una cosa: el fet d'escriure en aquest meu petit espai d'una xarxa infinita i que vosaltres estigueu a l'altra costat. No he canviat de medicament. Ni de metge. Ni de poble. Ni de res. El canvi és haver trobar aquella nit aquell bloc i haver aprés que jo també podia escriure i treure el què tant mal em feia.


Fins llavors no aconseguia veure sortida. No entenc perquè el meu cap em jugava aquesta mala passada. El meu mon es va tancar en 4 parets, les físiques i les que va fer el meu cap. Necessitava sols saber que hi havia algú. Als amics no podia explicar res d’això. No sé, potser és culpa meva, però no m’hi sentia còmode. No sabia com explicar que m’enfonsava.
Reconec que algun dia havia provat d’explicar-ho però encara em sentia molt pitjor...perquè rebia consells que no em veia amb cor de complir o, m’adonava que, en no sé quin punt de la conversa, la que els acabava escoltant era jo. Sento dir-ho així, però així ho sentia.


Escriure avui aques post m’ha fet plorar un munt de cops, pensant en com carai vaig arribar a aquella situació. Com tot caminant per la vida, un va escollint camins que creu que seran els millors i un dia s’adona que el seu camí ha anat a parar a la punta del precipici,.... Bé, però, això ja és el passat i, tot i que avui no tot és de color de rosa, sí que estic molt contenta del què he canviat i el què aprés aquí.


He escollit el dia 1 d'octubre per penjar aquest post, perquè ahir s’acabava el termini per les votacions i no volia fer cap mena de campanya perquè em votéssiu. Jo ja tinc tot el què necessito que és la vostra companyia i això és el què vull seguir tenint. El premi crec, les coses com siguin tu, que se’l mereixen més les companyes que estan en la mateixa llista que jo: la NÚR, la RITA o la PETITA CRIATURA (la qual encara no conec) . Em sento que ja he guanyat estant en aquella llista al seu costat.

I res més, simplement volia fer públic el meu agraïment. Mil gràcies a tothom, de tot cor!



NOTA IMPORTANT: Ep! no he guanyat el premi, com que estic tant happy potser ho sembla i ho volia aclarir és que algú de vosaltres m'ha felicitat pel premi i jo estic nominada.


Aquesta cançó és una de les que sempre tararejo, m’agrada... i avui és un bon dia per posar-la i dedicar-vos-la.... THANK YOU de Dido!!!!




12 comentaris:

Eli ha dit...

Upsss... les teves paraules m'han fet esborronar la pell.
Jo crec que realment t'ho mereixes!!!
Moltíssimes Felicitats!
I almenys dins d'aquest món, dir, que hi ha molta gent maca disposada a ajudar en qualsevol moment... ho sé perque tú n'ets una, i ho has demostrat mil vegades!
Molts petons i .. somriures!!!

benjet/trams4 ha dit...

Enhorabona, nits, per la teua nominació i, sobretot, perquè et trobes millor que fa temps. Petonets. Ens llegim.

instints ha dit...

Sóc fan teva des de fa molt de temps, et segueixo em sembla que des del teu primer blog. No fa gaire, llegia posts meus antics, de molt al principi quan tenia 0 comentaris, 1 o 2, i el teu sempre hi era, encara no sé com em vas trobar, però em sembla que vas ser de les meves primeres amigues bloggerianes. Per tant, l'agraïment també és meu, perquè mai has deixat de visitar-me, comentar-me, ensenyar-me i ajudar-me.
Crec que aquest premi és ben merescut amb tots els ets i uts. I mira, lo de l'estancament en el camí, doncs jo em quedaria amb què has volgut sortir-te'n, has tirat endavant malgrat tot el què t'ha passat, i ara segurament et veus amb més forces per afrontar nous reptes. Nosaltres potser hi haurem posat un granet de sorra, però el mèrit és totalment teu.
Així que, després d'aquest rollo, no em queda res més que tornar-te a felicitar i seguir donan-te ànims per seguir endavant, que la vida són 2 dies.
T'estimem Nits!!!

nimue ha dit...

ueeeee!!!gràcies a tu, bonica, i moltes felicitats per tots els canvis positius que t'estàs currant per poder estar cada dia una mica millor. Saps que t'ho mereixes, veritat? ;)
B7s!

Nits ha dit...

ELI: Merci per les teves paraules i pel teu vot, ja sé que me vas votar, jiji. Petons guapi!

BENJET/TRAMS4: mOOOOOOltes gràcies i sí, el més important és que noto que tot es va posant al seu lloc i em sento amb menys angoixa, menys por, menys tristesa... això és un gran gran premi de la vida, la salut, el millor regal.

INSTINTS: Alaaaa com et passes dient-me aquestes coses. Ja saps que la fan sóc jo de tu. Ostres, que jo m'emociono ràpid buuuf. Jo no sabia això de les votacions fins que em vaig veure nominada... ui si ho arribo a saber t'hauria votat en vàries categories, ja ho saps.
Per mi ets un bloc de referència i m'agrada llegir-te. Crec que ets una tia collonuda!

NIMUE: Gràcies Nimue. Al llegir-te a tu sempre m'enduc il.lusió, fantasia, i una visió diferent del mon que m'agrada. I pel tema canvis, encara s'han d'aconseguir mooooltes més coses, queda molt camí, però aquí estem, mirant endavant i caminant. Besets for you!!!!!

Noctas ha dit...

Nits ets sensacional, tant pels teus escrits com pels teus comentaris. Avui el que m'has comentat al meu blogg és exacte. Has copsat perfectament la meva intenció de no caure en els reduccionismes..saludus i felicitas per aquest premi tant merescut.

ddriver ha dit...

mooooooltes felicitats
els q et seguim desde l altre bloc veiem des sobres els canvis que has fet i ens alegra molt.
I sense campanya publicitaria has gunayat!!!!!!Molt be,senyal que es merescut.kisses

Xitus ha dit...

No sé si vaig ser jo qui t'ho va dir, que estaves nominada...

És que per mi és un petit orgull veure't aquí nominada, després de ja fer un any que ens llegim, i de saber per el que has passat, i tu saber per el que jo he passat...I saber que el teu bloc hi és... Encara me'n recordo del teu antic bloc. Vaig trobar-lo un dia per casualitat i vaig decidir llençar un nus a l'aire en forma de comentari. I aquell nus va amarrar, i ho va fer ben fort. Estic molt content, de debò, com tu dius, ja has guanyat estant aquí, i com diuen, sense tu saber-ne res...Té un mèrit brutal, i crec que diu molt de que la gent que et llegim, t'estimem de debò i et seguim amb ganes.

SObre el que dius del bloc, i d'escriure-hi, estic convençut que t'ha ajudat. I al contrari del que es podria pensar, penso que segurament els posts que t'han fet nmés servei han estat aquells en que parlaves de coses trivials, perquè t'han demostrat que a la vida també hi ha moments així, de repòs mental.

Recorda que tenim un post pendent de fer, ja el farem amb temps.

Una fortíssima abraçada!

aleix.

(si guanyes, ens convides a tots a menjar Xop Suey?

Nits ha dit...

NOCTAS: Ets molt amable per tot això que dius, però No he guanyat cap premi, encara que ho sembli perquè estic contenta i emocionada igual. Estic nominda i ja és moltíssim. :D

DDRIVER: Aiii que No he guanyat. Em fareu tornar a mirar què he escrit al post, jeje :P però a mi també m'alegra molt haver anat fent passos endavant i també veure'ls de vosaltres, que jo sé que tu també has aconseguit grans coses. Gràcies per la teva amistat, ha estat molt important per poder tirar endavant!!!!

XITUS: Ostres és que ja fa un munt del teu primer comentari al bloc. va ser dels primers i encara segueixes aquí. Això per mi és molt, veure que les persones que visiten el bloc el van seguint, em fa sentir que sou amics. Llegir el vostres comentaris buufff em fa emocionar. Gràcies per les teves paraules. Ets un gran amic. I sí tinc post pendent però ja vas veure quin escanejat vaig fer, jeje, no es veia res, jeje... aiiii un mega-crack informàtic, això sòc :P

Núr ha dit...

Nits, nineta!!! Després d'aquest comentari, encara tinc més ganes que guanyis tu!!!

Precioseta, és que la gent de la catosfera ja som tots una mica família: hi som sempre, ens els bons i els mals moments. I sempre hi serem! Amb entrades i sortides, amb alts i baixos, amb somriures i llàgrimes. Amb bones paraules o per posar recte algú! hihihi

Per a mi sempre seràs la nineta del ciri pasqual, i això de la cerca de pis ho faig una mica per tu! Imagina't! hehehe

Gràcies a tu per ser-hi i per confiar en tots nosaltres. Potser no ho has sabut explicar als teus amics, prò has trobat la manera d'expressar el que et passa i això és un pas moooooolt gran que has de celebrar!

I estic d'acord amb el Xitus: si guanyes, tothom a sopar xopsuey! O almenys intentarem trobar la manera de treure-li el guionet... hahahaha

Petonassos, buniketa! Gràcies a tu per ser-hi!!

XeXu ha dit...

Ja saps que no sóc habitual del teu blog, i no sé si tu em coneixes, però jo a tu sí, com a tots els que heu estat proposats i nominats a c@ts, ja que he estat un dels que ha comptat tots i cadascun dels vots. Per això m'agradaria felicitar-te, no tant sols per la nominació, ja que sóc de la mateixa opinió que tu, sortir nominat ja és un premi, jo m'he sentit igual, sinó també per aquest post valent, i per ser com ets. Com sempre solc dir, si t'han triat, si la gent s'ha mogut per tu, és per alguna cosa, i en el teu cas, veig que ho tens claríssim, i que això et provoca una gran alegria. A mi també me'n provoca. Lamentablement, no conec la teva història, però t'envio molts ànims de cara al futur, i si la nominació t'ha fet somriure i alleujar el dolor, ja és molt més del que esperava quan vam engegar això, i per tant, em puc considerar més que satisfet.

Gràcies per participar, per haver esperat a avui a fer aquest post (ja ho he comentat a altres cases, no em coneixeu, però valoro per sobre de tot el jugar net), i atenció als resultats el dia 12.

DooMMasteR ha dit...

Tant de bo guanyis el premi. T'ho mereixes :-)
Tu també ens has ajudat i ens has ensenyat coses de la vida. Gràcies!