11/10/08

DANCELIFE



Fa uns dies que hi ha una cançó que em persegueix. La sento al fil musical de la feina, al cotxe, si entro en una botiga... noto que oi cops la sento. És Billie Jean de Michael Jackson.

Al sentir-la tants cops m'ha fet pensar en els meus millors amics. A ells els agrada molt, tot i que no són amics entre si, tenen en comú que els agrada ballar. Penso que el dia que baixi a l’infern i hi hagi una bona festa muntada i em pregunti si ells ja han arribat, doncs serà fàcils trobar-los. Demanaré al DJ del sub-mon que me la posi, i segur que no es poden resistir a pujar a dalt d'un altaveu a fer el show. Quins homes, són la pera!

No sé, potser a l’infern es podrà ballar tot el dia? Amb aquella caloreta,...qualsevol se’n va al cel amb tota aquella gent tant sosa...



Parlant de ball, ahir no vaig poder anar a una de les meves classes de gimnàstica que ara m’he apuntat per tornar-me a posar en forma. Teniem el pavelló ocupat pels ballarins del Campinat d’Espanya de Balls de Saló. Una de les proves de puntuació les fan aquí.
Jo també vaig començar a fer balls de saló i havia iniciat els entrenaments per competició. Alguns dels que van començar amb nosaltres participaran en les proves i els aniré a veure. M'agrada, especialment els balls llatins, la força que desprenen i aquells vestits tant així.


Des de molt petita tot aquest mon m’encantava. Em posava la faldilla blava que la meva mare tenia l’oblidació de tenir neta cada dia sinó....buuuuf i agafava unes sabates de talons vermelles. I els vespres tenien espectacle garantitzat. Quina paciència que tenien, jiji

Aiii ara veig que ser pare ha de ser molt dur. Però bé. Jo amb el temps m'he anat deixant el ball. Però em segueix agradant veure'l i quan puc practicar-lo però ja a un nivell cutrecillo. Ara fa un temps que alguns vespres em dedico a mirar uns vídeos que em tenen ben enganxada. Són d'un Programa que ha tingut molt èxit a EUA. També és un Reallity com Fama a bailar, però molt diferent. Aquest és un programa de l'MTV titulat DANCELIFE, i està creat i produït per la Jennifer Lopez.

Va de la vida de 6 ballarins que ja són professionals abans d'entrar i les peripècies que els van passant per fer-se un lloc en el mon del ball.


Video 1 Alguns d’aquests ballarins ratllen la perfecció i de veritat, us recomano de veure-ho, especialment el primer vídeo. Ell es diu BLAKE MC GRATH i a hores d’ara és ja és una estrella. No us podeu perdre els mortals que fa!!!!! No sé si heu fet mai un mortal, peró costen molt i ell els fa amb una bellesa fora del normal. Els girs són perfectes.... Crec que hi ha comptades persones al mon que puguin fer el què ell fa en aquest vídeo. Es per quedar amb la boca oberta!!!!




Vídeo2 KENNY WORMALD
Dedicat a en Joan, el meu millor amic. Per si mai descobreixes el bloc que algun cop t'he parlat, aquest vídeo em fa pensar en quan et vaig conèixer i estaves ballant. Bé, tu ets més xulo, això sense dubte, ja ho saps. :D



9 comentaris:

nimue ha dit...

doooncs... ja que tot el món ha decidit que vol anar a l'infern, jo vull anar al cel que hi haurà més espai i muntaré una discoteca xulaaaaa! :PP

Nits ha dit...

Hola Nimue! Tot el món vol anar a l'infern????
Millor voler anar al cel. Sempre s'han de voler fer les coses bé. Però jo ja he fet tard i si això del cel/infern existeix, ja tinc clar el meu destí. M'ho imagino en forma de gran festa, millor així no és tant xungo com ho pinta l'esglèsia, jeje.
Si la vida comencés aquest últim any aniria al cel, però es veu que els anteriors també comptes i en alguns d'ells vaig equivocar-me.

Disfruta el cel, és millor tenir més pista per ballar. Que jo sé que tu deus ser una gran ballarina. Quin tipus de dansa fas??
Besitus!!!!

Finestreta ha dit...

Apa, doncs mira, jo conec a un dels campions d'Espanya de balls de saló, segur que era per allà... I una amiga meva s'hi va dedicar molt temps... És un món molt esclau...

Josep Lluís ha dit...

Cel o infern que possin lents també. Això s'estilava fa molts anys i ho van treure...

Estètica, elasticitat... són bons.

Petonets

Noctas ha dit...

No he sabut ballar mai. No és que no tingui ritme. De fet toco la guitarra i els bombos amb bastant solvència però el ball no hi ha manera. Si ballo sol al meu ritme encara em defenso però si em toca ballar amb algú el desastre és absolut. Per cert Billi Jean gran cançó i Paul Mc cartney genial també en aquesta cançó i en totes....saludus

Nits ha dit...

FINESTRA: Felicita als teus amics de part meva. És molt esforç i molta inversió de peles per pagar professors bons, moltes hores per setmana, i tot el tema de vestuari, viatges,...
Però compensa sols per poder sentir l'emoció del ball.

JOSEP LLUÍS: Jo també havia vist això de les lentes. Ja no crec que es faci, oi? Era un moment romàntic, ostres long time agoooo :P

NOCTAS: Penso que la música la vivim cadascú de la seva manera, jo la sento amb el ball i no tinc ni idea de tocar instruments, ha de ser maco, m'agradaria. Em sembla que només se tocar la flauta.

Índia ha dit...

Ostres, doncs ja sou afortunats, perquè em sembla que jo, ni una cosa (ballar) ni l'altra (tocar un instrument decentment)

benjet/trams4 ha dit...

No et preocupes que a l'Infern estan molt modern i han posat aire condicionat, així podràs ballar i suar tot el que vulguis. A més, m'han dit que ho han omplert tot de piscines, que el canvi climàtic els ha afectat i tenen aigua per a donar i vendre.

Al comentari que em vas preguntar sobre la situació del català a les escoles valencianes, t'ho he contestat allí. fes una ullada i si vols saber cap cosa més, m'ho dius. Besadetes.

dj taxiloko ha dit...

Ostres feia dies que no entrava,aqui sorry.en el plat num3 esta preparat Billy jean per quan entris per la porta del infern comenci a sonar